aku pk2 nak mintak tulun sorg member ni.. tp takut nnt dpt statement 'org masa susah baru carik aku, kalo tak takkan carik punyer..'
adoiiiiiyaiii camno ni.. dilema... huuu moknik.. ai mish yew
yeahh tunjuk ajar ku sifu.. haaaa ini lah sifu2 kami yg mengajar kami cara terbaik utk menari... yeeehaaaa... siryes sifu kami adalah garangg... ngeeeee.... kami akan bergelek bersungguh2 sekiranya cikgu kami ada di dpn mata...
tanah kubur abah da hampir nak rata..da lamaa abah tinggalkan kitorg semua...
sepanjang cuti duk berehat2 dan bermakan ubat sbb demam. tp lepas makan ubat...makan manggis dgn rembutan plak.. hi hi hi....
kembali ke KL..... diheret oleh moknik ke shah alam... berkumpul la ahli2 mesyuarat shah alam di kedai jimi.. tak lama lagi moknik akan tinggalkan kami untuk menlanjutkan pengajian dalam bidang pengajian islam kontemporari di terengganu.. kami makan melantak dan berburak... hehehe... thank you all...

byk hal terjadik bulan januari ni.. dpt bonus.. habeskan bonus.. muahahaha gedik tak.. pastu azam baru..alhamdulillah kenangan lama yg pedih2 dpt didelete.. kenangan baru menjelma satu persatu.. yg paling best.. berat badan da berjaga berkurang SEDIKIT.. at least ada laa shape sikit meskipun hourglass punyer shape tak dpt lagi... sugar level pon da normal... hehehe.. boipren??? tader lagi.. hahahaha
ni pestaim dalam seumo idup kite merasa tengok salji lebat mcm ni..... mcm mimpi pon ada... subhanallah memang cantikk sesangat.. sejukkk dan lembut giler salji ni.. rugi tak bawak sirap, kacang,lengkong dgn jagung kann... sepanjang winter, kalo snow berguguran mcm kelumumur mesti otometikli akan tersenyum.. rasa jiwa ni lapanggg sgt...
ni adalah field trip ke gunung berapi aso... kami tak dibenarkan naik ke tepi kawah kerana ketika ini gunung tu tgh aktif.. so main2 je kt bawah... kalau musim panas tempat ni jadik hijauuuuu sgt2.. nnt kite upload gambo ketika musim panas pula.. memang cantik sangat2
the best birthday party ever.... dihostkan oleh kak puza kesayangan.. kek tu pon kak puza buat sendiri... ya Allah, hepi sesangat waktu ni.. bersyukur, bertemu insan2 yg sangat baikkk dikala diri ini kesorangan....
jeng jengggg, motip kannnn letak gambo dgn muyi... elehh jeless lee tuuuuu.. hahaha beberapa hari selepas nadira dilahirkan.. comelll sesangat... now nadira pon da sekolah.. hishh asik bertangguh aja nak jumpe, busy (kut).. mudah2an dilapangkan hari untuk jumpa nadira nuhana n maminyee yg vogue itu.. ayahnye tak jumpe pon takper.. :-p
sejarah penjebakkan diri terhadap bola sepak da bermula dr sekolah rendah.. masa tu team Pahang sgt kuat... so kalo pahang menang mesti dpt cuti nye.. so sbb tu rajin tgk bola... tp ni 1st time g stadium tgk bola... Oita trinita (jpn) vs Ulsan Hyundai (korea)... masa ni itosan kasik ticket free.. duk kt royal seat tu... kelles... mmg seat btoi2 atas tempat pemain keluar masuk... seronok btoi.. pastu ada lak scene gaduh2.. mmg terbaekk laa
ni kan.. ni kannn.. kt melbourne.. pestaim membawa diri ke benua lain.. dengan sahabat tercinta, ain... kami terbang ke sana dengan misi..'Mengubat hati yg lara'... huhuhu... kisah sedihku bermula pada tahun ini.. dan berterusan hingga sekarang... ain, alhamdulillah ain tengah meniti saat mendebarkan bergelar ibu... semoga semuanya dipermudahkan sahabatku sayang...