Wednesday, September 15, 2010

perkara2 menggembirakan ketika beraya

hai hai hai... wauu masing2 mulut masih berbau lemang dan ketupat yea... aku da tak lalu da nak makan ketupat.. iskk muak2... lagi rela makan sambal sardin... memandangkan semalam da janji dgn cik amy nak buat entry so arini aku pon buat laa entry pasal hari raya...

apakah perkara yg menggembirakan ketika hari raya..

1) makan dgn banyaknya
2) pakai baju baru
3) usha anak jiran tetangga..
4) program tv yg pelbagai dan tah hape2
5) jalan di bandar yg tak jem manakala jalan dikampung sesak teruk
6) sale di sana sini sinun

tapi perkara yg paling menggembirakan aku pada hari raya adalah mendpt wang raya berjumlah rm1 kerana tuan umah igt aku masih study lagi,... yupppppiiiiiiiiiiii dan ada sorg lagi auntie ckp saya umo 18 tahun.. 9 tahun lagi muda dr usia yuuuuu

No comments: