Tuesday, March 15, 2011

mau membebel

tadi mcm berkobar2 nak membebel.. sekali blog da terbentang di dpn mata tetibe ilang lak idea nak membebel.....

haa baru tingat nak bebel apa...
aku ni sorg manusia yg hepi go laki....ceria dan riang skali..
namun aku juga manusia biasa yg mudah sentap...

hari ni aku agak sentap sedikit...
sikit jekkk...
aku mcm sentap bile soalan ini diajukan...

weh, gaji ko bape skrg?? mesti riban2 kan.....

aku terkesima...
lantas berfikir...
mestila aku kene keje gaji riban2.. kalo gaji ratus2 komfom laa kene mintak sedekah tgh2 bulan....

duuuhhhh pehlissss jgn ditanya hal2 ekonomi dan kewangan bleh???
aku bukan apa... aku malas nak kisah hal2 kewangan org,..
so aku dgn penuh harapan suci murni jgn laa org kisah hal2 kewangan aku..
bosan wehhhh.....

notakaki : pas tau bape gaji abam nazeem kesayaman terus daku ajak beliau kawennnnn.. hahhahaha

2 comments:

sheilazrien said...

abang nazeem yang mane neyh ?! nazeem HP ?! ape beliau nk pindah kerja ke ?!

:P

cikhajar said...

haah.. taper2.. sabtu ni kiter serang beliau dgn soalan2 peribadi...