Wednesday, May 18, 2011

hidup kini

aritu cakap nak sambung tribute utk die.. tapi pending dulu.. tader kata2 yg best yg timbul dlm otak ni...

lama tak memekak kt blog.. da terabai sgt da rasanya... idup agak busy... eceh busy laa sgt kan... yeppsss aku dlm kempen nak kuruskan badan.. muahahahaha giler tak?? actually leader aku laa yg stat diet.. pastu aku pon lepak dgn sorg member yg da kurus... beliau meniupkan kata2 semangat utk kurus.. series terus aku teruja.. dan menganjurkan [SIEMENS BIGGEST LOSER]... tapi hampeh laa.. berat da naik sikit even dorg ckp badan da ada shape.. suar pon da gedoboh.. tp series berat naik.. huwaaaa...

apa lagi nak citer..
keje??? keje ok.. aku mmg bersyukur sgt ke hadrat ilahi kerana digerakkan hati aku untuk masuk SSI... masuk sini nak MC pon rase tak best, nak cuti apatah lagi, kene OT?? no hal bebbbb... keje public holiday pon cool jekkk.. series laa mmg bersyukur sbb mampu berasa seronok kerja... tatau sampai bila, tapi mudah2an Allah tak menarik nikmat ini...

citer apa lagi???
cinta??? haa melonjak2 ehhh nak tau... tadder kisah cinta lor... si 's' da nak kawen dgn org lain... si 'm' da downgrade jadik kawan biasa je... tu jee laa kuttt.. so skrg ni masih single gilosss.... hahahhaha

oklaa nak sambung keje... nanti sambung keh keh kehh




No comments: