Thursday, November 5, 2015

support

niza dgn cemerlangnya tag aku kt quote bawah ni

===============
Jangan terlalu berharap jika tiada kepastian kerana yang perlu kita pastikan bukan hati orang, tapi hati sendiri. Orang yang keliru dengan perasaan sendiri, tak mungkin boleh membahagiakan orang lain.
Andai benar ada cinta, Allah akan tunjukkan jalan. Andai tiada jodoh, DIA akan tunjukkan jalan keluar. Berharap hanya pada DIA, bukan sesama manusia.
=================

which is aku rasa mmg setepek kene kt muka..hahaha tengs baidewei..

recently aku dihujani msg dr teman2 yg tak putus berikan sokongan.. what a overwhelming support and really appreciate it terutama skali msg yg dtg dr teman2 yg aku lupakan bile aku sibuk dgn dunia travel ku.. 
kata2 semangat dorg buat aku tuka keputusan drpd nak memencilkan diri bermuram durja kepada bangun dan hadapi hari2 berlalu.. im fragile inside but need to show how strong i am for ppl who really care about me..

terima kasih kawan2..
Semoga Allah merahmati hidup kalian

No comments: