Friday, October 23, 2009

clan of sri nipah

selepas bertemu dengan sara tuh aku ikot die jemput opismet die kat klia.. so malam tuh kitorg shoot terus ke klia nunggu mamat ni.. nama mamat ni eli or elle keturunan iban from sarawak... sepanjang jalan kitorg berbual berbual berbual.. bayangkan da 9 tahun tak jumpe... so lamaaa gak tunggu si elle ni sebab si sara ni sengal tak charge hp.. hp die mati masa si elle ni sms die.. so try call elle tak dpt.. die try tepon housemate die si pah (act nama pah ni faridah.. tp si elle tuh letak nickname pah).. lama gak tunggu pastu jumpe laa si elle ni..

mmg buat aku terkejut bila mana si elle ni jenis yg mudah mesra.. seikaku die mcm zufar... kitorg bleh plak berpakat kenekan si sara ni.. bengkek jek member...

esoknyer plak si sara ni buat open house...

pas keje aku baring2 mandi2 n terus naik tingkat 11..
sampai2 ada si elle dgn sorg mamat ni kt depan pintu.. memula aku memalu masuk umah.. berkenalan dgn osmet si sara ni.. fiona n pah.. salam2... masa tuh si nuar n wife yg jiran dpn umah aku da ada.. berkenalan plak dgn mamat sorg lagi tuh.. nama die firdaus tak silap..

tapi jenis mudah mesra.. baru jek berkenalan salam2.. kitorg da jadik geng.. mcm da kenal 10 tahun..aktiviti makan2 dimulakan dengan kedatangan kawan2 cekgu cekgi drpd sekolah pah dgn fiona.. fiona tuh cikgu.. pah lak kerani sekolah.. sambil2 makan sambil buat lawak.. nak tersembur bihun sup dr mulut aku dek kerana lawak mengom si elle tuh.. sambil2 tuh kitorg bergambo2... kalo ada gambo nnt aku upload...

pastu si elle ni lak ada skendelistik dgn budak dpn kanan sikit dr umah si sara ni.. sara dgn budak2 tuh merupakan hosmet masa kt sri muda.. so masa kitorg ajak2 budak2 tuh dtg termasuk si skendel elle.. yg si elle ni sibuk nak melarikan diri... so si elle pon balik laaaaa n aku dgn sara g ketuk umah budak2 tuh

aku pon padahal baru kenal budak2 tuh g masuk umah dorg lepak2... n dorg dtg ke umah sara utk memakan2.. sambung sembang sembang.. mmg masyuk laaa.. best giler ada ramai gfs... kitorg mula laa buat plan nak buat ektiviti sihat spt aerobik bersama2.. wakakakaka

pas abes makan2 tuh aku tulun laa dorg ni kemas2 sbb si elle dgn firdaus da lari duluk.. korg igt lagi tak kisah abg myvi hitam yg duk kt tingkat 6.. kitorg paksa die dtg sbb nak tgk rupa paras die.. tp die malu.. die ckp die lelaki melayu terakhir.. so makin berkobar2 laa nak tgk melayu sgt ke laki ni.. so pas paksa2 abg myvi itam pon kasik laa no rumah.. n kitorg turun tingkat 6 menatang tupperware..

ketuk2 umah abg tuh... pastu taraaaaa kluarlaaa abg myvi itam.. mmg lelaki melayuuu yuuuuu.. pakai kain pelekat... tall, dark, n not really ensem laa tapi manis sgt muka die.. aku cam iskkk mintak2 si sara ni taknak.. wahahahahh.. tapi aku approve jek kalo sara dgn budak tuh...

so weekend ni kitorg plan nak workout.. aku bawak cd g umah dorg.. lalalala seronoknyer ada member...

nanti laa biler ada duit nak ajak dorg wat potluck parti kt rooftop.....

No comments: