Thursday, November 5, 2009

sketsa kehidupan

ceewahhh.. aku pon nak berdrama mcm usop selam gaks...

1 ) kisah 1

kak uda ajak aku ikot die g lembaga pembangunan bla bla bla wanita.. tah apa tah namanya.. kat jalan raja laut.. die nak amek borang peruntukan bisnes utk ibu tunggal utk ibu beliau... tapi die suh aku yg ckp kan...

di kaunter pertanyaan
aku : encik, di mana boleh saya amek borang peruntukan perniagaan untuk ibu tunggal?

"abang di kaunter tersebut terkelip2 mata tgk aku"

dlm ati
aku : cissss mesti abang ni igt aku ibu tunggal... ampehhhh...

2 ) kisah 2

pasal kawan laki bf kak uda.. haa panjang perkaitannya..
alkisahnyer.. bini laki ni merajuk die ckp laki tuh mencurangi die...

mcm mana aku pon tau kisah ni??
sbb bf kak uda forward segala sms member die kpd kak uda n kitorg bc bersama2...

sms dr si bini

cuba awak ckp siapa si esah tuh.. ckp siapa?? berderet2 sms dr die (sila baca dlm nada marah dan cemburu)

sms balas dr suami

hoikkkk.... meh aku tanya ko balik, nama mak mertua ko sapa???????? esah tuh nama mak mertua ko laaaaaaa.. ko ni menantu ke anak antu?? (sila baca dlm nada membentak)

aku dgn kak uda terkekek2 gelakkan dorg... mmg dasar anak antu.. punyer laa gadoh berhari2 sbb cemburukan sms dr mak mertua sendiri... bingai btoiiiii...

P/S : kepada korg.. siapakah nama mak mertua korg?????

2 comments:

bal said...

Haha..xdapat bayangkan muka abg itu..pastu beliau berasa aneh muda2 lagi sudah ibu tunggal..

cikhajar said...

tuh laa psl... series muka terharu terkebil2 tgk akak.. ciss btoiiii...