Friday, February 18, 2011

corat coret di hospital

meh taip dalam bentuk point sahaja mengenai pengalaman di hospital.

1) hospital adalah satu tempat yg scary, spooky dan tidak ceria melainkan waktu2 melawat..
2) takut nak g toilet.. hari pertama mintak abam jaga temankan kenc..
3) masuk selamba dlm toilet wad.. jalan slow2 ala2 org sakit nak kasik nurse pk saya adalah pesakit.
4) tak hot langsung masa duk kt hospital. t-shirt biru, tudung merah, kain batik
5) asal boring aja saya makan... asal makan aja saya boring
6) tader tv, tader internet... warghhhh kutu2 ku mati syahid
7) mcm2 kisah kehidupan yg saya tgk, ada sekeluarga menangis berpelukan, sekeluarga lagi gembira dan tersenyum.. pendek kata, mcm2 ada
8) bau2 wad adalah tak best
9) kenapa eh.. dokter2 nurse2 petugas2 spital baik laki baik pompuan majoritinya adalah rendah dr aku??
10) nnt sambung.. tgh makan buah

No comments: