Monday, December 30, 2013

da nak tawon baru wokkkk

alhamdulillah.. diam tak diam da beransur pergi tawon 2013..

mcm2 mende jadik pada 2013.. yg pasti 2013 aku mmg mcm hectic giler.. aku pon tatau apa yg aku buat sebenonyer.. tp setiap minggu mesti ada mende laa yg aku buat.. haishhh...

JANUARY

aaaa aku start dgn bulan January, seperti biasa pertambahan usia aku berlaku dengan sangat cepat iaitu pada 2hb 1 setiap tawon.. 1st time menukar angka di hadapan usia sangat menggembirakan.. harijadi diraikan dengan teman2 tersayang. iringan doa dan pesanan2 (leteran) dr emak. rata2 mendoakan agar dimurahkan rezeki dan cepat bertemu jodoh.. hahaha.. dorg ni pening pale sgt ke tgk aku tak kawen lg..




bulan January juga menyaksikan perpindahan aku dr team Siemens kepada team BMC.. sebulan lebih2 kurang je training dan terus go live.. alhamdulillah dengan bantuan kawan2 satu team.. dan manager yg giler superrrrr baik gilerrrr aku dpt cope dgn keje kt BMC.. tp siryes wehh.. nelson is the BESTES manager ever.. rasa mcm takkan jumpa kut manager sebaik dia di alam maya ini.. susah senang layan kerenah sales rep yg harap tetek je beso tp otak kecik tu mmg menduga hati dan perasaan.. beberapa kali gak laa menangis kt sini.. hahahaha.. dlm keje senang pon menangis juga kan..

6 January.. teman baik dr zaman persekolahan dulu bertunang di ampang.. alhamdulillah setelah 9 tahun dia kt jerman.. akhirnya balik dengan ijazah dan mengikat pertunangan. kami ( aza lely dila dan anim)

 
27hb january, adik aku bertunang.. alhamdulillah bertemu dengan org melaka..
 




february

9hb, kami ke kelantan utk meminang husna untuk Ann (anak mak milah).. mcm biasalaa bila the Danurian's berkumpul..kejenye makan sembang makan sembang makan sembang..

kemudian 16 hb dgn 17hb erika dan kawan2 jepun datang untuk meraikan perkahwinan azim dan isteri.. kitorg bawa diorg berjalan2 dan mcm jadi perhatian plak bila diorg pakai yukata jalan2 kt putrajaya.. haha wedding azim dibuat di bangi golf club. meriah giler.. siap nyanyi lagu untuk pengantin perempuan lagi.. romantik btoi azim..

22 dan 23hb aku ke KT untuk meraikan perkahwinan azamiah..pegi naik bas ke KT.. adik ijan tunggu kt KT.. pastu atas bantuan pakcik Ijan dpt menginap di Primula dgn early check in di waive kan.. dan dpt plak high tea. rasa syok giler lepak tepi pantai sorg2.. sambil lelap2.. pastu siap2 utk majlis pernikahan di belah malam.. kekna jemput aku kt hotel... alhamdulillah dengan sekali lafaz aza selamat bergelar isteri kepada azhar..


 

gigih kan pakai sedondon jadi flower girls..

No comments: