Tuesday, September 19, 2017

rambling

aku tatau bile ada prob dgn dia je,aku akan tulis kt sini..
sbb die takkan baca pasal ni, sbb kalo die  baca pon dia takkan memahami.

lets throwback, 9 sept kitorg da selamat bertunang.
then mak up pic aku.. then aku up pic kitorg bertunang..

and end up, mcm biasa bergaduh.. bergaduh like he told me that he already had gf, die menyesal bertunang dgn aku. even he didnt respect my mom as well... mlm lepas event, die bersukaria kt grup like nothing happen. reply msg pendek2... to express his anger.. die malu ke hape kene bertunang dgn aku..

last week aku mmg tatahan btoi, aku rasa nak jumpa dia n lempar balik cincin yg die kasik.. like why u need to be my fiancee kalo pasal hidup mati aku pon ko tanak tau. ko junjung ego ko melangit, ko marah aku sbb kak rose tau pasal kitorg bertunang.. why u have to do this to me???  aku balik, aku jumpa mak.. mak aku sedih.. ko tak fikir betapa aku pon sedih sama.. org2 kampung da start buat planning dgn mak aku.. they are willing to help.. tp tunang kesayangan aku still tak nak terima aku... 

No comments: