Sunday, August 2, 2009

my life

last weekend kitorg g kampung kak fuza.. best tak terkata... terima kasih berjuta2 lemon kepada kak fuza dan keluarga kerana menerima kehadiran kami dan perut kami yg besar ini.... program homestay yg berjaya dan best gilers


nak update pasal keje??? hurmmm ada satu nama yg menghantui diri ini.. lately kitorg berurusan melalu tepon dan emel.. sorenyer mcm sore org muda laie... kelakar gaks.. dan... hurmmmm camne laa rupanya parasnyer.. setakat ni aku terimejin budak tuh mcm mamat yg kuar dr kete masa bal kuar dr kete mamat tuh dan pindah ke kete puji kat depan spital temerloh... eishhhh hihihi misteri btoi nama ini... nama dia fancy giler.. bal cakap ejaan die mcm gedik.. wakakakaka

entah kenapa aku tak sabar nak g keje?? sbb apa?? sbb umah aku boring giler tader apa2 sumber hiburan yg buatkan otak aku senak sakit... so baik aku g keje ada gak mende yg aku bleh buat.. terasa mcm duk dalam kubur dinding putih lak biler duk umah

pasni da ada elaun ot... aku akan keje mcm org giler... lalalalalalala berusahalah

No comments: