Sunday, August 9, 2009

my life

semalam kitorg ada exam ptd... pada sapa2 yg tatau ptd tuh hape.. ptd adalah pegawai tadbir dan diplomatik... mas tak g kerana tak sihat.. celllehhhhh mas tuh.. hahahah.. aku amek xm kt sek men aminuddin baki.. bal katne ehh... katne ehh bal??? mas sepatut nyer kt kepong skali dgn cy.. tp mas tak pegi...

okehhh.. pada sesiapa yg tak pernah g pekse ptd ni act spa ada sediakan soalan contoh.. so better korg g beli soalan contoh tuh dan cuba buat.. 1st test adalah general knowledge..die byk tanya pasal mahkamah.. sultan agong. pastu pasal tugas2 kementerian.. ada gak soklan filem apa yg menang festival filem tawon lepas... pastu mcm2 laa...sampai susunan dlm kibod komp pon die tanya... yg test 1st ni aku, bal dan cy masing2 jawab sambil tersenyum2 kerana tatau nak jawab yg mana satu.. asal rehat jek kitorg akan sms laa berciter sambil menyumpah2.. wahahahaha... ehh tp seblom tuh.. masa kat tempat xm ni aku berkenalan sorg awek bernama mas.. comeiiiii..

pastu soklan kedua merupakan soklan math... perghh soklan dia mcm senang jek laa.. tp dia putar belit tuh mmg sampai tercekik.. ada 40 soklan dlm masa 45 saat... aku tembak 10 soklan... cy tembak 20 soklan.. kire average 45 minit tuh korg bleh kira dlm 30 soklan jeks.. bayangkan sendiri laa bagaimana putar belitnyer soklan math tuh. tp tader laa soklan math tahap add math tuh.. cuma dia agak menyakitkan hati..

soklan ketiga senang.. pemahaman.. 20 soklan.. 2 karangan bm 2 karangan english.. sonang yooo... mmg kacang gilersssss tahap horr liau.

pastu karangan BM.. yg ni syok gak aku menggoreng.. aku pilih soklan pelancongan.. nyam2..mmg best laaa....aku mengarang sampai 5 pages..

pastu karangan english. aku pilih recycling..mujur masa kt jepon ada byk tgk rancangan2 tv pasal recycling2.. so dapat laa aku menggureng 3 pages..

kalo dinilai selain drpd kertas 1.. aku rasa mcm ada harapannnn utk lulus.. tp kalo dikire kertas 1... aku rasa.... tiada harapan langsung....

tp yg g xm ni.. amboiii berlabuci2 baju2 dorg,, mmg merelip abesss... siap selendang2 ala tok ti laie.. kasut keletuk keletak.. amboiii bakal akak2 gomen ni.. bergaya abes... tp aku tau ada sorg bakal akak gomen g jawab exam pakai jeans dgn tshirt biasaaaa... SAAPAAALAAAAAA org tuh eakkkk..

soo yg lelain tuh.. gambatte naaa.. nnt korg nak jawab soklan ptd tuh rerajinlaa baca buku

3 comments:

Umie said...

wah cik jaja pi exam ptd..gambatte.. insyaAllah ada rezeki mesti dapat punye tu.. jgn jadi mcm haku nie, dah separuh kaki nak masuk ke skim M tu sekali mengantoikan diri kat interview stage tuh..huhuhu

org yg amek periksa sambil hentam koromo said...

cool ape pakai baju t-shirt and jeans.dalam surat die just mention berpakaian sopan,bkn berpakaian formal:P

afu-chan said...

haha time exam ok la. masa aku pi assessment dia (after exam), aku pakai kasut tutup tp corak bunga2, kena tegoq dowh.

"pakai kasut bunga2 mcm ni x buleh, mmg akan potong markah. kena pakai kasut tutup kaler hitam, ikut protokol" datte.

nyampah aku haha!

tp btoi la last2 aku fail jgk assessment