Wednesday, December 30, 2009

kando-ru raito di-na

ngehehehehhe... last week.. aku telah buat jahat kt sorg member.. tader laa jahat mana.. tp boleh laa disifatkan sebagai jahat..

so, wiken arituh die dtg jempot aku ajak lepak.. so pusing2 carik umah aku..pastu kitorg g melepak kt pelabuhan klang..aku cam igt2 lupa jalan ke muara ikan bakar..

jenuhhhh giler babs gak laa memusing pelabuhan klang sbb jalan yg sepatutnyer tuh ditutup.. ada kugiran buat performance hape tah..

so da jenuh terpusing2 maka jumpa laa kami dgn sign board muara ikan bakar.. so dgn perut berkeroncong kitorg pon masuk laa.. da nak pilih2 ikan tuh skali yg tinggal ikan kembung jekk.. udang sotong taderrr.. keciwaaa beb.. pastu abang kedai tuh syorkan kitorg g kat gerai satu lagi..jauh sikit dr kedai die.. so dgn rasa keciwa..kitorg pon g laa kt kedai tuh... masuk2..skali member ajak duk luar.. aku igt bersila kt tepi jalan..sekali rupe2nyer dorg ada bentang meja letak lilin..ngadap selat melaka... fhuhhhh masyukk beb kalo nak memadu kasih asmara..

tapi aku dgn member aku ni...memadu kasihh?????huwarghhahahhahaha takder maknanyaaa. hahahahaahah berak terguling2 aku.... hahaha suasana dia mmg hangat tenang dan romatika de amor... mmg best laa.. tanpa aku sedari aku melantak udang sotong celup tepung..ikan kembung bakar..nasik gureng kampung..sebesen kerang bakar dan tomyam hayam.... ngap ngappppp..oishikatta...

pas makan kitorg borak sambil borak sambil borak sampai laa jam da kul 2... masa utk pulangggg...

kepada member..thanks aa belanja aku kandel lite diner... merasa gak den ni haaa duk kendel lite dinner tepi selat melaka....

No comments: