Friday, December 25, 2009

memeriahkan hidup(gokon part 1)

makin lama aku rasa blog ni makin suram plaks... hurmmmm nak citer psl apa yeaa...???

ohh ada org rikues suh citer pasal gokon marathon yg saya lalui beberapa minggu lepas... begini kisahnya...

9 malam... kak uda (housemate merangkap ex skulmate) ajak saya melepak dgn kak ina (ex skulmate) kat atap rumbia di taman pinggiran usj...(atap rumbia terkenal dengan keenakan nasi kukus stail pantai timur dan ayam goreng rempah) ok.. masa borak2 tuh kak uda ada buat date dgn sorg kawan lama yg da 4 tahun tak dijumpai... mamat tu iye2 kelapa laa soh kak uda carikkan someone utk die.. so kak uda dgn kepala bertanduknyer die nak kenalkan aku.. so aku plak da miang2 ubi kayu terus kata yes i do...

kitorg duk sakan borak2 dgn kak ina sampai jam da kul 11.. mmg kak uda janji dgn mamat tuh kul 10...mamat tuh duk tepon2 kak uda n kak uda duk tipu mamat tuh ckp on da wei.. da 11 lebey tuh kitorg pon pecuttt g klcc... act kak uda tak bitau pon mamat tuh aku ada... so mamat tuh expect kak uda sorg.. so biler da sampai tuh terpusing2 kitorg g carik parking area kt dpn impiana.. so da parking situ..mamat tuh tau aku ada.. die berdebat laa dgn kak uda kenapa mesti kak uda bawak kawan.. sementara aku tunggu dlm kete... aku da patah hati da..mamat ni mesti tanak kat aku..heheheheh.. aku tatau kak uda debat apa dgn mamat ni.. pastu tetibe kak uda ckp die nak anta aku balik n mamat tuh ikut skali...

aku cam terkejut giler... so aku ckp okay.. aku cuba berburak dgn mamat tuh...ngahahah mamat tuh mmg intelek giler.. ckp psl hal2 semasa.. agensi kerajaan..pasal bisnes2..aku cam penat gilerrrrr.. dan aku mcm pelik laa sepanjang jalan balik tuh kak uda senyappp jekkk.. so aku layan laa mamat tuh borak.. da sampai umah... aku pandang muka sekilas jek.. auww mak mmg suke jelingan yg menawan.. mata die tajam mcm tarabass beb..

dipendekkan citer.. mamat tu tak caye aku stadi kt jpn..so die nak test aku.. n menurut kak uda... wakakakakakak...aku berjaya dlm test tersebut.. sbb topik yg kitorg diskas tuh kak uda sepatah haram tatau.. ..

latar belakang mamat ni.. bekerja sendiri.. umo 31 lebih kurang.. tinggi lebih kurang aku kalo aku pakai high heel.. lebih kurang sama tinggi dgn bal yg tak pakai heels laa... malay american.. org melayu yg dibesarkan die us... bermata tajammm.. kulit melayu.. anak ke 2 dr tatau org adik beradik...

nnt aku update kisah gokon ke 2...

No comments: