Thursday, December 31, 2009

syahid

aku duk mengulit2 novel kesayangan aku yg bertajuk jaja din..kemudian ada laaaa ayat yg tulis.. lebih kurang mcm ni laa.. .

kalo pompuan itu menyukai sorg laki.. pastu die pendamm jek.. kalo mati..nnt mati syahid... (actually korg jgn amek sebijik2 pemahaman ayat ni.. korg kene buat research tauu)

ok..biler igt balik mende ni..masa kt aaj dulu kitorg gelarkan budak yg kitorg suka adalah syahid... hahahaha aku punyer syahid 1st 4 bulan lebih dorg tak boleh nak teka sapa... hahaha sapaaa?? mana bleh bgtau... aku gelar die CK...

mmg beria laa budak2 ni carik syahid aku... sbb syahid dorg sumer tak tahan lama.. kejap jek aku boleh teka.....

hari2 dorg tanya klu pasal syahid tuh..n aku akan kasik klu yg bukan2... contohnya :

1) kelmarin die pakai baju kaler apa...
2) sarapan tadi die tak pakai spek...
3) die pakai pen jenama apa..
dsb

so sapa yg akan usha budak2 aaj yg berderet2 berdasarkan klu2 itu.. itu pon selepas dorg duk merayu2.. baru aku bgtau.. hahahah da pecah rahsia syahid tuh.. baru laa budak tuh digelar dgn nama CK...

tapi da kawen da budak tuh.. eehehhehehehe...

so skrg ni tgh membina syahid baru.. tp ada 18 org ni..cemana ni..(poyo arhh 18.. sorg pon tader laie)

No comments: