Friday, February 5, 2010

byknyer citer

byk btoi citer nak diciterkan..tp tatau nak citer mana duluk.. hurmm meh susun satu persatu..

1) aku da ada spek mate.. yeahh itu pon nak citer... yg penting aku da bleh melihat dgn terang dan nyata tanpa dengung.. hahahaha..selama ni aku tunggu bas pepagi bute (dlm kul 5 lebey) aku tatau pon dpn public bank yg kt depan bas berdiri (bus stand) tuh ada org jual sekabo..sbb tak nampak laa katakan.. tetibe aku terpk.. kut selama ni ada pontianak duk dekat dgn aku pon, maybe aku tak perasan sbb tak nampak

2) aku kene diet.. hahaahah reunion mrsm lagi beberapa bulan.. apakah kaitan reunion dgn diet.. kekekekekekeke.... kaitkan laa sendiri yeaaa... yg penting.. aku tak sabar gler nak jumpe budak2 yg almost 10 tawon tak ketemuk.. kitorg nak buat program sirih pulang ke gagang..back to skul laa kirenyer selepas 10 tahun... harap2 berjaya.

3)aku da ada jiran tetangga.. hari2 skodeng jiran aku.. tgk lampu umah mereka sgt romantika de amor... heheheh insya allah pasni mak nak bantu belikan mesin basuh.. bleh laa ajak jiran tumpang membasuh...

4) raya cina nnt nak balik kampong naik ketapi.. yuuuhuuu seronok2... hehehehe adik beradik mak nak buat kanduri nasik ambeng...aku cam kureng sikit nasik ambeng ni sbb lauk die byk sgt... basic aja kene ada 6 lauk dlm satu dulang.. fhuhhhhh hancurlaa plan diet aku.. sempena raya cina ni gak..aku asyik bercita2 nak beli limau mandarin sekotak.. tp biler aku pk2 balik.. aku da laa balik ni kang naik limo panjang.. cemana nak mengheret limau2 ni.. akhirnya hajat membeli limau terkubur dan aku cuma mampu memandang sepi limau2 terbabit yg bersusun di tesco

5)aku ada bf baru.. nama beliau abang mael..tp aku taleh reveal psl abg mael kt sini kerana dikhuatiri akan disantau oleh ramai pihak.. baru semalam pekan mengugut utk menembak aku ala2 JFK sekiranya aku berckp pasal abang mael aku.. huhhh mmg cemburu butee btoi... dan aku hairan kenapa org ramai nak termuntah biler tau pasal abang mael aku.... pelik laa korg ni.. hihihi demi abang mael,aku belajar membuat lambaian ala2 ratu.. mana tau nnt nak melampai kt khalayak ramai dr atas kereta kuda.. kikikikiki

oklaa sampai sini duluk..nnt aku apdet lagi... nak buat research pasal abng mael kejap

No comments: