Thursday, June 3, 2010

not so random

aku selalu mcm lemau2 sikit biler shif malam ni.. da berkali2 aku sematkan dlm minda yg aku menyukai shif malam.. tapi makin dimamah usia makin aku tak bleh blah laa shif malam ni..

tadik aruna ckp ada keje kosong..so aku pon terai jek laa.. kat datacom.. sapa2 ada experience keje kat situ bgtau laa aku... huhuhu... maleh nak caik keje sebeno ehh.. tapi ejen aku ni iyer2 msg kat fesbuk kabo ada keje baru.. normal shift lak tuh... apa lagi... aku pon terussss laaa kann...

aku da muak laa keje shift malam2 ni.. hilang kemudaan aku...

okeh2 kembali kepada citer geli2(aku saspek citer glee adalah dr istilah geli geli)

okeh..lately aku ske baca novel kisah cinta ehh bukan.. kisah org kawen yg dipaksa kawen.. ahah.. aku pon ada gak mensimpan cita2 untuk dipakse rela kawen.. tp biler aku ty mak aku ada calon ke tak.. beliau kabo tader.. iskkkkk tuh laaa laa mak.. dedulu org nak soh kenenkan anak mak pah, mak sombonggg....

huk huk huk.. kesimpulannyer... tatau nak simpulkan apa kat sini.. cume jaga diri korg bebaik.. jaga kesihatan memolek.... jaga segala2nya okehhh

No comments: