Monday, May 31, 2010

fashion for plus size

keh keh keh.. aku bukan fashionista..berfesyen pastu kene nista ada laaa... keh keh keh..

aku memula tgk dak amy yg sgt comel bershawl bagai... comeyyyyy jekk budak ni.. aku sgt laaa ragu2 mau menerai sbb khuatirkan muka aku yg bulat amat...

tah cemana last week g beli selendang kt jalan TAR.. gigih melilit malam tuh.. so esoknyer try laaa.. warghhhh susah wehh nak maintainkan selendang ni agar tak melorot.. pakai kerongsang sikit punyer banyak.... huhuhu.. pastu masa rehat oc (messenger utk staf2 ) amy ajak turun g kantin pastu g toilet.. amy pon ajar laa cara melilit selendang... hik hik hik...

pastu try lagi skalik masa kenduri kawen adli... yezzaaarrr berjaya memakai selendang tanpa melorot2 sgt.. kih kih kihhhhhh.....

kih kih kih.. pasni aku nak try pakai summer dress plakkk.. agak2 comey dakkk

2 comments:

iLa_??? said...

berselendang o bertudung mmg ag nmpak cumel dan ayu...
truskan usaha yek!
cayook!
ehehehe

cikhajar said...

ehehhehe. thank youuuu.. akan cuba lagi bebile masa