Thursday, August 19, 2010

berebut cuti raya

minggu ni team aku da tukar org.. so azdi tukar shif dgn adli.. since azdi masuk shif aku kire ada 3 org laa stenbai utk raya nanti.. so biler wak amer war2kan yg soltan ku nak dtg beraya kt johor dan dia akan jadik pengiring.. apalagi menggelinjat laa aku nak cuti beraya.. hikhik hik.. semestinya nak jumpe shenta hati kuuuuu..upss shenta hatiku bukan soltan tapi anaknyer yg ensem ituuhhh..auuwwss..
tapi tetap rasa bersalah gak sbb aku da iye2 tak cuti raya.. kire cam betray fauziah lak kan.. tapi kannnn.. tapiiiiii aku nakkk sgt join event ni.. bukan senang wooo soltan ku nak beraya kt muor ni haaa... hukhukhukkkk.. sori fauziah..aku mintak cuti duluk.. tapi tahlahh..kalo leader nak utamakan seniority mmg terlepas peluang laa aku nak tgk shenta hati ku.. tapi harap2 adalaaa peluang utkku beraya di kampong halaman tershenta.. arghh tak kire...org ramai ke tak ramai ke..aku ttp nak rempuh crowd demi shenta hatiku ituh.. owhhhh

No comments: