Wednesday, August 11, 2010

pose weii poseee

saya ingin mengucapkan selamat memposekan diri utk korg yg baca blog ini... pose ini sungguh seronok kerana kiter tak perlu susah payah nak pk makan apa... tak perlu susah payah nak pk nak makan kat mana kan amy kan kan kan.. ehehhehe...

saya gembira berpose pada hari ini adalah kerana saya makan ubat kurus.. jadik sehingga waktu ini saya tidak merasa lapar... semoga saya tak lapar sepanjang hari di sepanjang ramadhan...

ehehh... tingat saat berpose kt nihon duluk.. bukak pose awal.. pepagi sahur makan chikuwa gureng dgn minum susu.. pastu sepanjang pose tak letih sbb sejuk dan waktu siang yg pendek.. mmg best laa.. pastu ujung minggu lak bukak pose ramai2.. pastu g amek gambo utk anto kat utusan.. hikkkksss best2..

pose kt opis ni mcm kureng sikit.. hari2 keje kene bukak pose dlm bas... beli air kacang soya dan minum.. tapi aku mcm ada kusei laa jugak kan.. kusei ni mcm rutin.. yg mana aku akan beli air kt kombini (mynews.com namanya) kt bawah opis aku ni.. pastu aku g beli ruti kt kedai yg sama kt kl sentral.. apakaahhhh salahnyer kalo aku beli terus di kedai yg sama sekaligus??

sahur2 layan citer nurkasih.. wauuuuweeeee..... i loikkkkeeee adammmmmmm

No comments: