Saturday, August 7, 2010

boring tahap mahadewa

giler laa...aku tak pernah rasa boring tahap dewa dewi ni...series dowhh.. rasa nak meletop jek jantung aku menahan boring.. so terasa nak isi blog ni sampai pagi esok... ada 9 jam lagi nak abehkan shif ni.. boleh ke aku merepek selama 9 jam ni..

pernah tak org sakit jantung akibat kebosanan yg melampau????
asal aku rasa jantung aku mcm nk meletop ni.. kang ada gak yg aku gigit kibod ni kang...

******************************************

selepas beberapa jam...

apa yg aku buat arini??
1)tiket dtg buat berselang seli dgn si adli...
2) borak dgn org yg tak pernah aku borak kt fb die sampai berjela
3) tegur sume org kt fb
4) game
5) dgr lagu..malas nak layan youtube da
6) tido

yeahhh lagi sejam 28 minit lagi mau abeskan kije pada minggu ini.. berusahalahhhhhhhhh

No comments: