Friday, July 1, 2011

abah oh abah

rasa nak tulis byk2 pasal abah... huuu huuu huuuu

semlm datang satu ketika mencemaskan bila BP abah turun.. heart beat turun dan doktor da panggil waris2 untuk menerangkan kedudukan yg sebenar.. tiada apa yg mampu doktor janjikan ketika itu kecuali menambah/membuang ubat2an.. nurse menasihati emak supaya menghubungi saudara mara yg lain.. mak da start freak out... yg saya lak waktu itu ada di office tgh conference, bilamana saudara mara dan adik menelefon bertanyakan hal abah.. saya agak tertanya2, selesai conference saya menelefon emak dan emak mengesahkan abah agak tenat...

saya mengambil sedikit masa untuk bertenang dan menyelesaikan sedikit tugasan dan bergegas ke hospital... bersama2 sepupu yg bakal nurse kami masuk melihat abah.. sepupu kata bacaan semua adalah normal..

diluar ada saudara datang menunggu.. emak bercerita kepada saya.
"masa mak ajar abah ngucap, lidah abah bergerak2... lepas tu air mata abah mengalir".

ya Allah sedihnyer, saya tatau mcm mana nak hadapi semua ini... saya tak berani.. dan saya tak kuat...

>_< hati ini menangis untuk kesekian kali

No comments: