Saturday, May 19, 2012

satu dalam sejuta

di pagi yg hening, daku menerima panggilan telefon dr teman wanita..
dengan sore eksaited nyer beliau berkata..

beliau : jaja, bf aku ni romentik laa... baru tadi die ckp, honey you're one in a million...mak sukeeeeeee...

aku : oitt pompuan, kul bape skrg ni ko sedar tak... pastu cuba ko imagine.. buat sikit matematik... ko satu nisbah sejuta.. klo org melesie ni ada 20 juta.. maknanya bf ko akan jumpe 20 org lagi yg sama mcm ko.. tu baru nisbah dgn org melesie.. kalo satu dunia.. huhhhh tatau nak kata apa...

beliau : eiii ko ni jgn la ckp mcm tu...

aku : skrg g gaduh dgn bf ko.. tanya die da curang dgn sapa lagi.. dan satu lagi.. hari ni hari sabtu... aku kene tido.... jgn tepon aku klo nak citer mende bodo ni...

beliau : eiii mak sentap dgn ko nok.......dah laa bye..

hahahaha gaduh lettew dgn bf die... padanmuka. sapa suh kaco aku tgh tido

No comments: