Monday, September 2, 2013

From Sg Petani to KL

semalam mcm mencatat rekod la, bila mana aku kene drive sejauh kira2 400km lebih secara solo, ditemani bunyi dengkuran teman2.

kitorg gerak balik pada jam 11:43 malam..pada awalnya buat perjanjian nak tukar driver bila kt ipoh.. tapi aku tgk syok je deols berdengkur, plus rasa nak cabar keupayaan diri aku terusss je laa drive.. hujan renyai2 dan kadang kala lebat, ditambah plak dengan lori yg super byk.. driver plat P yg tak ske kasi signal bile nak tukar lorong, mmg sgt mencabar ok.. aku tak faham ragam jalan kt sana so mcm cuak giler.. drive average 90km/j.. berenti utk toilet break 3 kali.. pastu da nak masuk ipoh da tak hujan, lega sikit tp masalah aku da hilang konsentrasi dan start ngantuk, jam kul 3:15 waktu tu.. aku da sedikit mamai, tatau bape kali terlelap seketika dan 2 kali terlelap hampir terbabas. siryes ngantuuukkk.. berenti kejap utk toilet break.. kasi basah2 muka, tengkok

alhamdulillah kul 4:35 am selamat hantar deols kt shah alam.. aku drive balik KD dan sampai umah kul 5:12 am.. tgk2 kak yan da siap nak masak utk potluck.. berborak kejap dan bummmm tidooo
series terasa sangat mencabar laa pemanduan kali ni.. namun aku puas hati, sbb aku rasa aku bukan sorg pengecut yg suka buat keje separuh jalan spt yg didakwa oleh sesetengah pihak.. hikksss

No comments: