Monday, September 2, 2013

sangat rajin update blog

kenapa eh sejak2 ni rajin lak nak update blog.. bukan apa.. aku rasa mcm org2 da benci nak dgr kisah aku.. aku pon rasa malas nak citer psl aku kt org.. kekadang tu rasa nak share, tp pikir2 balik.. hurmm nak share kt sapa

bal update good news pasal die.. die da pregnant.. alhamdulillah.. am happy for her.. tak lama da boleh nampak bal dlm bentuk ibu pula.. sure comel.. alhamdulillah lagi sekali

masa drive balik from Sg Petani, byk sgt mende yg aku fikirkan.. mungkin ditakdirkan kawan2 aku tidur lena otw balik ke KL sbb Allah nak sorokkan airmata aku dr dorg seme.. malu beb nangis dpn2 dorg.. fikir pasal keje.. fikir pasal hal kamikaze yg aku buat pd malam jumaat tu.. fikir pasal kenduri alan dsb.. but mostly fikir pasal hal kamikaze tu.. da naik masak otak aku fikir, betul ke apa yg aku buat.. apa sebenarnya maksud die.. memang aku ni takkan disukai org sampai bebile ke? adakah aku akan jadi forever alone?? rasa hopeless giler.. down gak arhh, tapi aku fikir balik, hati aku ni da lama tak bersedih.. selama ni pon aku lonely tp aku happy.. happy dgn hidup aku.. happy dgn aktiviti aku. now aku rasa messy giler, aku tatau apa yg aku nak kejar, apa yg aku nak dlm hidup, apa target aku dlm masa terdekat.. yg paling penting aku rasa semakin lonely sbb.. sbb abah takde bile mana aku perlukan org nak berciter.. it has been 3 yrs.. sunyi tu makin menggigit tangkai hati (ceewahhh), sampai aku jumpa org tu.. but i sing the wrong key for a start.. aku silap percaturan.. membiarkan rasa suka tu berbunga.. dan akhirnya mcm makan diri sendiri, dan menyedih kan hati aku..

fikir2 lagi, sebenarnya bagus gak bersedih hati ni.. sekurang2nya aku sebut nama Allah tu lebih dr biasa..da biasa bergembira, bila sesekali sedih buat aku rasa lebih sayang diri sendiri, aku tak harap org lain sayang aku.. cuma aku harap bile hati aku sedih, aku takkan lupa diri, semoga Allah lebih dekat dgn aku..

No comments: