Wednesday, March 19, 2014

the best thing

talking to you are the best thing ever happen in my life.
tp lately asik ckp pasal mati je..
kamoo da kenapa..
jgn buat saya takut..
saya tak bersedia untuk hilang sorg lagi org penting dlm hidup..

please dont go.. at least bukan skrg..
(tapi tah2 saya yg pergi dulu)..

semalam kamoo pesan (kene tulis takut lupa):

lepas ni kalau saya da takde igt bende2 ni yer...
1. kene jadi kuat untuk diri sendiri
2. jgn gembeng(kuat nangis)
3. kalo tau diri tu salah, baiki.. kalo tau diri tu tak cantik, baiki.. kalo tau akhlak tak btoi, baiki.. baiki diri bukan hari2.. tp setiap saat.
4. sayangi diri sendiri sebelum sayangi org lain
5. jgn lupa diskusi kite seblom2 ni.
6. jaga kesihatan.. jaga iman.. jaga segalanya

(alaa da lupaaaaa byk point)

insya Allah saya akan igt semua pesanan kamoo..
terima kasih utk segalanya..
thanks for the bestest friendship ever...

may Allah bless us..

Yang benar,
Jaja

No comments: