Thursday, June 11, 2009

antara ...................

tatau nak komen apa.. aku rasa senak sgt pale otak ni.. asyik2 org panggil g interbiu.. tapi tak panggil utk keje pon... aku rasa mcm nak tercabut pale lutut g interbiu.. pastu rush balik ke jengka... rasa mcm kene g mandi bunge campur dgn ikan spa tuh.. kasik berseri sikit diri ini...

aku teringin nak ada kemahiran.... antara kemahiran yg aku teringin nak ada adalaahhhh

1) kemahiran menjahit pakaian
2) kemahiran bermain alat muzik
3) kemahiran menari salsa lelaju ala2 shall we dance tuh
4) kemahiran membaiki kenderaan
5) kemahiran drift kete
6) kemahiran mengait
7) kemahiran mengaji dgn lagu2 yg hi pitch
8) kemahiran memesen rumput
9) kemahiran berlari dan bermain sepak takraw

dan pelbagai kemahiran yg lain... tapi kemahiran no 3 dan no 7 tuh akan saya usahakan sedaya upaya saya

3 comments:

arma a rahman said...

my god.. tolong laaa.. salsa??

idazafri kamil said...

kalau kemahiran menjahit tu make sure jgn mcm angah tau jahit baju je..kain hantar kedai.
hehhe...

bella said...

a guide to salsa dance: find a partner first,baru best nari:p