Tuesday, June 23, 2009

hoaihhhhhhhhhhhhh lamanya tak update... macam2 hal berlaku...

1) aku kene demam chikunya.. tp alhamdulillah da elok... tader apa yg membimbangkan...

2) durian da gugur.. perghhh korg kalo tgk durian kat blakang umah aku.. buah die melayut mcm buah rambutan... lebat giler siot.....

3) aaaaaaaaaaaaaaa.. hihihihihih ada kisah geli2.. seblom aku citer baik aku abeskan kegelian ini dahulu.. mmg aku pon terasa geli dengan kisah geli2 ini,...

4) kak fuza ada kendurik kawen tapi tak ajak aku g pong.. perkauman laa akak ni... ihhihihihi...

5) kulit muka aku masih terbakar... haiyaaaa ni laa akibat overheat fever krn chikunya.. abes bertumpuk2 kulit muker...

6) aku rasa misi mustahil aku bakal berlangsung.. cuma masalahnyerrr skrg ni.. ermmm masalah yer... byk masalahnyer... hihihih tp aku rasa nak nekad jeks... hikkksss... tak salah mencuba kan??

7) sapa tgk citer keliwon edisi pelesit... kuang ajar citer keliwon paling tak seram dan kelakar di alam semesta.... ada ke die nak g dinner dgn awek die.. pastu memula pakai baju compang camping.. pastu die bawak pelesit die.. pastu pelesit die groomkan die siap pakai kemeja kaler pink siap rambut tinggi lawaaaa jeks... pembohong punyer citer keliwon.. aku nak buat bantahan terhadap kisah pelesit itu.. pastu ada lak antu yg jaga umah die die g kaler kan dgn kaler ijau rambutnyer.. giler punk antu tuh.. mesti die amek antu dr jerman tuh...

8) pastu citer keliwon last week takut gak laa.. die nyuruk bawah sampan.. pastu antu tuh ketuk2 sampan tuh pastu sampai kt die.. taraaaa takut kan kan kan....

9) aaaa apa laie erhh... ermm segalanya menjadik normal insya ALlah.. pergelutan dalaman yg berlaku semakin berkurangan.. sedang menanti kepulangan mereka berdua drpd percutian yg agak panjang.. rimas da uruskan rumah sorg2.. pasni dapat sayap.. aku nak terbang.. tak jauh sgt.. sampai kuantan jeks kuts.. hikkksss bleh laa ajak mak pah dan angah berjoging pagi2 di tepi pantaiiii... hikkkkkkkssssss

No comments: