Friday, January 1, 2010

new year eve

teringat setahun yang lalu..(2009)..

aku dpt white new year alhamdulillah..
aku terkejar2 buat part time sambil nak abeskan tesis..
dalam dilema emosi yg bercampur aduk.. di waktu sejuk fuyu..
terasa sunyi giler.... biler teringat kembali terasa ada berbuku di dada ini....

tahun baru 2010

balik keje sara jemput.. ajak beli kfc... nak makan atas rooftop..
beli kfc dgn jajan sumer.. blk mandi dulu.. siap2 tunggu ald kt umah sara...
tp masa ald da sampai ada lak yg menelefon.. hikssss.. layan gayut kejap sampai dorg rasa nak muntahhhh..pastu baru kitorg makan... siap2 12:45 naik atap
ahahahah...aku baru dpt kesan satu lagi kelemahan aku....aku gayatttttt.. tp gagah gak panjat tangki air.. ada mat sabah kat tangki sebelah siap dgn gitar.. so kat atas tuh aku duk terbayang aku terbenam dlm tangki air.. da laa tangki tuh dr plastik.. aku tgk ald dgn sara selamba gilerrr.. aku da gigil2 taleh berdiri.. tp biler bunga api da stat memancar2 fuiyoooooooooo... best giler siotttt... mcm dikelilingi olehhhh bunga apiiiiiii... btoiiiii kiri kanan dpn blakang penuh bunga api.... bunga api dr genting ponnn nmpk... lama lak tuuuuu.. best giler.. pes taim nampak bunga api keliling kitorg.. tgh2 feeling tgk bunge api.. dpt lak panggilan tepon dr madinah.. hekkkssss... bersemangat jek nak nyanyikan lagu hepi besdeiii.. hihihihih... pastu da abes tu..sara dgn ald nak bergambar.. aku lak gigil2 nk turun... rasa nak panggil bomba suh bawak turun pakai kren.. siyesss aku da terbayang aku jatuh da masa tuuu.. gigil bebbbb

sampai umah..aku bam tido.. kejutkan adik2 aku suh tgk gerhana bulan... igtkan kul 1..tp rupenyer kul 3 katanya... so tak dpt laa.. aku da membute...

pastu bangun pagi dan siap2 g keje...

hepi new year ya all

No comments: