Friday, January 8, 2010

azam no 2

ngeh ngeh ngehhh... asal tawon baru jek ckp pasal azam

igt tak azam aku yg nak jadik cantek.. actually aku ada nak tambah sedikit kat ayat kat azam tuh..

aku berazam untuk menjadi wanita cantik dlm apa jua bentuk badan aku.. kakakakakak..

kire kalau aku gemok sepanjang masa.. aku nak jadik wanita gemok yg cantek..

kerana kurus tak bererti cantik..

dan

gemok tak bermakna org tuh hodoh...

(sila ubah mentaliti yeaa wahai rakyat malaysia)
aku nak jadik cantik luar dan dalam.. sihat tubuh badan rohani jasmani emosi dan ceria sepanjang masa...

dan aku berharappp sgt laa mana2 yg mencerca wanita gemok tuh hodoh, cuba korg buat pemeriksaan terhadap diri sendiri..

"CANTIK KE AKU NI??"

kalo takat naik tangga 3 tingkat termengah2... berak pon ada sembelit.. hahahaha mmg tak cantik aaa korg....

No comments: