Monday, January 4, 2010

tahun baru ini

masih dalam mood berdentum dentam bunga api tahun baru...

aku cam berasa sesuatu yg saspisyes pasal lelaki ini...

1) lelaki yg berjaya dlm bisnesnyer.. berjaya menjadi kaya... adakah akan jatuh cinta dengan sesorg yg die baru kenal selama 3 hari... impossible.. KANNN????

2) lelaki yg dr kecik duk kt mekah.. di tempat idaman para umat islam mengunjunginya.. boleh mintak gambo pompuan yg tak pakai tudung.. pelik tak?? aku cammm pelik laaa...

3) lelaki yg da ada bini cun melecun bak sinderella.. bleh mengaku yg die selalu curang kt bini die... apa yg die nak dr sorg pompuan.. die ni keturunan raja mongkut hape...tak puas dgn sorg pompuan... haishhhhh

apa2 ponggg.. hahahaha aku skrg ni da tambah azam aku.....

1) workaholic

utk jadik workaholic aku rasa mcm impossible..sbb keje aku byk cuti.. holic kejadahnyer laa kan.. sooo utk merealisasikan impian aku utk jadik holick kerja.. aku pon jadik standby kepada org2 yg cuti,..... yeaahh baru laaa jadi keje holic

2) menjadi cantik...

utk menjadik cantik aku telah melabur sejumlah... ermmm rm 48.50 membeli produk kecantikan iaitu jus B*&^^AE#I(@)_ dan juga membeli sepeket garam kasar.. haaaa.. nak tau apa dia.. tunggu hasilnya yeaaa..kalo aku da cantik berseri2.. nnt aku share dgn korg...

3) menjadi kaya

aku telah mengaitkan azam menjadi kaya kepada azam no 1.. iaitu menjadi workaholic.. memandangkan aku tak reti masuk MLM.. so aku punyer part time job adalahhhhh.. jadik standby kt org2 yg cutiiiii.. yezzarrrr

1 comment:

mrs sweet lola said...

jus ape?
garam tu watpe?