Saturday, January 2, 2010

MY BIG DAY

ahahahahahaha

happy besdeiiii to meeeee.... hepi besdeiiii toooo meeeeeeeeee... hepi besdeiii toooo jaja.. hepi besdeiii tooooooooooooo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

ahahahaha arini hari jadikku yg kw 27.. pada mulanya aku cuak gak nak menghadapi hari jadik yg bermakna aku da tua bangka.. tp biler aku bangun tadi... yesss aku da capai umo 27 tahun.. aku da dewasa (chaisttt baru nak sedar dewasa)..

so bersempena dgn tahun baru umo baru ni.. aku menanamkan azam utk menjadik

















workaholic.....

hehehehehehehe tipu ajaaa

1 comment:

Hatake kakashi said...

didoakan semoga dipanjangkan umo dlm keimanan&​keberkatan,​diluaskn rezqi yg halal lg diberkati,bahagia hidup didunia n akhirat n bertambah juga amalan..amin Ya Rabbal Alamin..
selamat hari lahir