Tuesday, April 20, 2010

berkelah

sangat seronok beronok2 berkelah di ulu yam ahad lepas.. rasa ting tong pale hotak aku pas tak tido seharian.. rekod tuh beb.. tp lepas tuh pengsan 24 jam jugak... mamfus... bbq dibuat utk meraikan sorg member yg akan berlepas ke west sahara utk misi pbb.. beliau dokter gigi (budak kelas aku tuhhh) dan berkhidmat dgn tentera.... beruntungnyer beliau.. iskkk kenapala dedolu aku tak rajin blajo.. kalo tak bleh join misi pbb g cek gigi harimau2 kat sahara tuh... borak punyer borak.. ada laa citer psl sorg skulmet kitorg yg da bergelar CEO.. amek alih syarikat arwah ayahnyer.. uuuu ken yu imejin?? awek super hot berusia 27 thn dan bergelar CEO.. kelless yuuu... da laa dgr2 citer bf die pon CEO gaks.. harus laa anak die nnt akan ckp.. mama saya bekerja sebagai CEO.. ayah saya pon CEO.. kelless nyah..

aktiviti mmg best gilers.... jumpe balik kawan2 lamaa.. borak2 dlm air sambil menggeletar... dsb... pasni nak buat aktiviti boling lak... maybe dlm bulan 5... harap2 menjadik.. tak sabo nak tayang skill berboling ni...

No comments: