Tuesday, April 6, 2010

cuti yg super duper busy

aku cuti 3 hari minggu ni.. ahad isnin selasa.. n rabu aku masok keje malam... hari2 aku kluar.. giler laa busy...

ahad

aku ty yana (budak satu line dgn umah aku) sama ada die nak g jalan tar tak minggu ni.. die ckp die nak g.. cekgu2 sekulah die nak beli2 barang utk hari usahawan bagai.. so aku ckp aku nak g skalik.. nak tgk baju kat kedai suhail da siap ke blom.. so pada pagi ahad jam 9:45 pagi kitorg kuar laa g sekulah yana pick up 3 org cekgu2 ni.. kitorg stat g cokit road.. g GM plaza tempat jual barang2 borong... tp kt situ die mcm jual mende yg sama.. perhiasan gelang2 tiruan bagai keychain dsb.. lama kitorg kt situ.. dr kul saploh setengah sampai kol satu lebey... haishhhhhhhh penat giler hokay.. yana pon nak sengeh2 jekkk tgk gelagat mak2 membeli barang2 utk jualan ni...

so lepas cokit road kitorg g jalan tar.. dorg nak beli baju.. seblom tuh makan kt kopitiam stesen kt semua house.. pas makan g beli baju.. dorg nak beli baju utk persatuan... huwa huwa huwa.. aku beli laa kain cotton utk dijahit.. tah arhh skrg ni giler kain cotton lakk.. dr satu kedai ke satu kedai ikot dorg tawaf.. sampai aku dgn yana serender.. kitorg g masuk semua house n survey butik2 pengantin.. pura2 nak carik kelengkapan kawen. padahalll bukan nak kawen pon... (tgk bj2 pengantin yg lawa2 buat aku rasa nak kawen cpt.. hik hik hik) dorg abeh survey kol 7.. pastu nak coklat lakkkkkk.. hadoiiii laaaaaa... g basuk haniffa store... aku maleh nak ikot.. ajak yana masuk kedai emas... mak aku segembira jiwanya mintak cincin emas di hari jadik beliau... usha2.. pastu kluar blk.. g mydin... yana beli2 barang.. aku duduk kt kedai ikan bakar... pastu abeh2 sumer kul 830.. kitorg pon blk.. malam tuh da janji nak kuar dgn kak fuza n puji... pas anto2 dorg sumer aku pon sampai umah jam 9:50 lebih kurang.. join kak fuza puji n mas makan kt kedai makan tepi flat kitorg.. (sup tulangnyer terbaekkk maaa).. pas borak2 dlm kol doblas lebey.. naik atas... g tgk barang kak fuza sopping.. cantekkk.. pastu pah tepon.. ajak turun balik.. lepak borak2... aku pon ok laa turun tuh nampak pah yana dgn sorg kawan dorg syasya.. kitorg lepak borak2 sampai kol 1 lebey.. pastu anto syasya blk... smpi umah dkt kol 2.. perghhh penat..

isnin

pagi tuh saya mengemas sikit2 barang2 saya.. n tuko bilik.. amek bilik gelap. mudah nak tido siang ketika keje syif malam.. kemas mengemas pastu roger kak fuza ajak g makan.. kitorg makan laksa n cendol kt tepi longkang.. kak fuza malu2 nak duk makan kt situ... org bando laa katekannnn...hikkksss.. laksa die mmg terbaekkk punya.. cuma org yg baru blk dr nihon ni tak biasa makan manis.. so beliau tak abehkan cendol pulut yg enak itu... pastu kitorg g seksyen 18.. ole2.. semangat ni carik kedai kasut yebeng.. tp nan hado.. tensen btoi akak... tp taper.. kitorg g survey2 lagi... pastu g giant pastu blk.. mlm ni patut ada tuisen.. tp maleh nak contact mak budak tuh sbb yana ckp mak die tak dtg ngajo.. so saspek mak die sakit.. so tiadakan tuisyen.. pastu ada org gaduh kt dgn umah yana... gaduh2, die tolak laki tuh ke dpn pintu n die kunci dr dalam... so laki tuh terperangkap antara grill dgn pintu dpn... duduk laa die kt tengah2 tuh.. akak yg sungguh kepoci ini purak2 laa dtg umah yana nak amek barang.. hahahahh.. tgk laki tuh tgh merayu2 suh bukak pintu.. pastu malam tuh yana ajak main boling.. aku on ajaaa... so kitorg g ole2 seksyen 18 n main boling.. walaweiii best arhh boling kt situ.. aku da cabar dak apai nak main boling kt situ nnt...hihihi... balik tuh kitorg g mkn kt jasmin bistro... n blk umah kol 1:30... penat giler hokay...

selasa

pagi ni ada kelas.... ptg kang nak g man kajang... uuuuuweeeeeewuuuu

No comments: