Friday, April 16, 2010

curi curi pandang

pernah tak rasa dicuri2 pandang?? hehehehe

ni nak citer kisah perasan laa ni.... diulang PERASANNNNN mode...

minggu lepas..(erkk tanak laa citer kisah dlm opis.. nnt terbocor lak rasie.)

okeh2 kiter jump ke kisah ruti pita kambing abg jerman...
arini aku gigih pakai baju kurung kaler pepel lembut.. dalila kata ayu giler... hak hak hak
tadik gigih laa g menapak ke kedai abam jerman tuh.. act bukan kedai.. tp lori pikap.. aku cam rasa seram2 sejuk dan tidak bermaya.. pergi laa mengorder 2ruti pita ayam yg dioder oleh sio san.. dan satu pita kambing utk diri sendiri.. kawan abang jerman tegur laa.. nampak letih jek arini.. aku ckp mcm nak demam.. n aku mcm entah kenapa tidak ceria dan bermuka sendu.. kire aku duk termenung menghadap abang jerman tuh.. tp termenung pandang papan putih..

hihihi.. skrg ni masuk dlm mode perasan okeh.. ko bleh rasa tak mcm ada org cecurik pandang kt ko masa die tengah siapkan ruti pita??? aku cam terasa gakk die cam pepandang pepandang masa tuh... hihihi best best.. pastu masa nak blah tuh kawan die yg mesra alam burak2 dgn aku, kire bulih laa aku buat lawak bodos dgn beliau...

pas balik tuh.. bukak2 ruti pita aku..amek ko.. ibarat ruti pita disuntik botoks.. bukan main penuh melimpah isi dalam die.. terkesima aku tgk ruti pita kambeng aku gemok gedebommmm.. hihihi senyum2 sambil makan ruti pita tersebut... ihiks.. esok nak g beli lagi laaa...

No comments: