Thursday, April 29, 2010

isi hatiku.. ceewahhh

last week kalau ada yg mengikut status fesbuk aku.. ada aku tulih pasal kucing ku yg menduda.. hihihihi..

kemudian ada yg merisik2 bertanya adakah kucing itu adalah bekas kekasihku... aku terkesima... hikkssss...getek tak ayat terkesima ituh... oklahh.. ingin aku berterus terang.. aku skrg ini seorang yg sterit tu de poin... tader nak gantikan bekas kekasih kepada kucing pula... tidakkk sama sekali.. sekiranya aku frust.. aku akan kata yg aku frust.. begitulah sebaliknyer... (muzik latar adalah lagu pontianak misha omar.. tetibe aku ketakotan)

okeh skrg ni adalah citer benar.. aku ada sorg kawan chat..beliau agak berusia berbanding aku yg masih muda belia berkalsium dan berurat dawai ni..ceewahhh.. okeh..aku pendekkan citer laa kan.. sepanjang aku kenal beliau ni, beliau adalah bujang.. begitulah yg beliau ckp dan apa yg diperkatakan oleh semua org... so kitorg berkawan baik... semenjak kami sama2 pulang ke malaysia kami ada jugak bermain2 boling beramai2... okeh..pendekkan lagi citer... masa hari wilayah tuh aku ada sms hampir sume bdk2 chat ajak lepak.. mamat ni plak ckp taleh join..sbb g kk ada kerja kt kk... so ok laa... aku biasa akan buat lawak bangang dgn mamat ni.. pastu kan kan kan.. tak lama tuh ada pompuan tepon.. ngaku die adalah bini mamat ni.. pastu kan kan kan.. die siap warning 2 aku jgn ajak laki die kuar beramai2.. so aku pon selaku wanita intelek aku mcm. ok tak kisah.. aku pon tak kebulor nak kawan dgn laki ko tuh... so pas tu aku pon tak kawan dgn mamat ni.. rasa tertipu gak arhh.. sbb kiteorg kan member.. pastu biler kene tipu2 cenggini rasa serik arhh jugak..

so pendekkan citer.. tadik mamat ini msg aku.. bleh die kasik ikon gelak guling2 ckp mende yg berlaku beberapa bulan lepas adalah satu jenaka... dan pelbagai lagi laa... SELEPAS BERBULAN2 die ckp die cuma berjenaka dgn aku... igt aku ni bodo sgt....

pastu aku kabo kt die.. aku da janji dgn bini ko aku TAKKAN kawan dgn ko.. dan aku akan buat.. AKU TAKKAN KAWAN DGN KO DA.....

hohoho garang tak saya???

so die mcm nak majuk laa kononnyer..

pastu selepas beberapa jam die msg aku blk.. CHITTPOOODAAAHHHH...

selepas selesai mengutuk2 beliau..aku ditimpa satu lagu permasalahan.. ada sorg member aku.. org melayu tp dok saudi dr lahir.. die ada kt melesie.. pastu beriye2 nak ajak kuar.. eiiiii MALASSSS LAAAAAAAAA......

No comments: