Thursday, May 20, 2010

to all the blogger di sana sini sinun

kepada semua blogger2...

tulun laa update blog korg.. kerana sekiranya korg tak update blog korg.. maka saya tiada bahan bacaan yg menarik setiap hari...

kih kih kih.. selfish tak update pada hari ini???

hari ni saya bengang bengang bengang.... bengang bengang bengang... penat btoi laaa menahan mengantuk ni..

tadik igt nak g tido kt bilek rehat sambil dibelai2 oleh mesin urut.. tp malu plak
... nak g surau. hurmm waktu2 cenngini makcik2 cleaner berjimba2 dlm surau.. menyampas lak aku nak tido situ.. tader ketenangan..
masok jamban.. wahh jamban baru pas dicuci.. sangat wangi.. masok jamban.. terus tido.. kui kui kui.. sangap kan.. biler da ngantok giler babss.. dlm jamban pon jadik...ni baru tahan ngantok.. kalo tahan ehem2 tuh tah cemana lak pulak ehh.. kih kih kih.. uppss terlebey sudahhh..

masok balik opis.. tadah kupi puteh.. hirup slow2 sambil burak dgn makcik indon.. pastu lidah melocot sbb panas sgt kupi putehnyer.. bukak peti ais..letak ais seketol.. jadik suam2 kuku ayam jek kupi puteh.. hirup pelan2 bawak masok dlm opis...

tp series laa wehh.. minum kupi tatkala mengantok adalah membinasakan diri kerana kepala makin sakit....

urghhh patot tak aku mc???

2 comments:

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

salam beb...

wahhh sampai wat notic suh update blog kan gegeh tul wakakaka ko nengok blog aku.. aku update baru... letak pic suasana dalam opis aku ... strategik x tempat aku wakakak (gelak jaat)...

keji tul tdo dalma jamban wakakka stok jamban tul hahaha

cikhajar said...

kah kah kah. tempat ko kt opis mmg sesuai utk mendinding hari2...

wehh aku terpaksa tido dlm jamban... kih kih kih.. kalo tak mau sujud syukur dlm opis...