Friday, May 21, 2010

yoooooshhhhhhhh

tahniah kepada cik masqiella kerana berjaya update blog dgn gambo... beri tepukan yg gemuruhhhhh...

okeh hari ni aku da mcm best buat keje.. sbb semalam leader aku blanje sen frensisko kupi.. kih kih kih.. ye ye jek kene blanje baru nak semangat.. semasa minom kupi beliau kabo le kat kitorg.. ada inisiatip majukan diri sendiri.. nyeh nyeh nyeh.. so aku tetibe diserap satu semangat utk memajukan diri.. bukan sekadar g keje pastu melagha.. inilah masanya utk bertindak.. cececeeewahhh..(bayangkan da 7 bulan aku keje.. baru laa ni nak bertindak)

apa2 pon aku takkan bgtau laa apa yg aku nak tindakkan ni.. kih kih kih.. ektiviti berfesbuk masih kencang lagik.. tgk laa kalo ada rejeki tuh adalaa kannn,,,

1 comment:

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

ceh wakakaka masqiellah kekdahnya wakakaka yeah aku nak dengar tepukan dari ang tue wakakaka