Monday, May 31, 2010

yo yo yo

wah wah wah, udah lama kiter tak bersiaran di blog kan.. iskk semenjak aku dpt tgk follower aku yg bertambah.. aku jadik bersemangat nak berblog.. kih kih kih ye ye kelapaaa jekk.. org lain punyer bersusun2 follower kannn...

okehh aku nak bising psl apa lak arini ehhh,
haaa korg mesti tau kan pasal budak2 zaman skrg da berani nak bunuh bayi dlm kandungan bagai.. aku cam rasa masyarakat kiter ni mcm da kembali ke zaman jahiliyah yg mana lebih jahiliyah berbanding masyarakat duluk.. okehh kalo ikot sejarah. masyarakat arab jahiliyah membunuh hidup2 bayi wanita... tapi org kiter skrg ni.. bayi blom hidup tak kire laki atau pompuan telah dibunuh...

di mana silapnya?? di mana salahnyer... biler budak umo 14 tahun tergamak tanam anaknyer idup2...

tatau da nak tuding jari ke mana.. salah artis2 ke yg memperkenalkan cara idup soSIAL.. atau salah mak apak yg mendidik kah?? atau salah budak2 itu sendiri..

renung2kan dan selamat beramalll

No comments: