Wednesday, August 10, 2011

saya dan abang porsche

kisah ini terjadi di stesen minyak hartamas pada tengahari.. ketika itu saya yang sedang dalam perjalanan menuju ke ibu pejabat FELDA sedang mengisi tangki WUK saya itu.. cuaca agak panas2 kuku namun saya berasa begitu haus sekali..

sedang asyik masyuk dan berangan sambil memenuhkan tangki WUK dengan ron95 bernilai RM40, datang sebuah porsche cayenne hitam yg berkilat shining shining menuju di pam di hadapan saya.. kelihatan seorang jejaka berkaca mata hitam memacu kenderaan mewah itu..jejaka tu taderlaa kacak sangat, namun pakej memandu kenderaan mewah dan berkaca mata hitam membuatkan beliau kelihatan sungguh bergaya.. saya melemparkan pandangan kosong terhadap kenderaan mewah itu dan sambung berangan sambil memandang ke hadapan...

saya melihat jejaka itu menoleh ke belakang sambil ala2 memanjangkan bibir dan memberikan senyuman kucing ke arah saya.. namun, anda tahu apa yg saya buat... saya menunduk kearah pam minyak dan mencebik dan membuat muka 'hek elehhh'...dan masuk ke kereta, saya terfikir, eh jaja, knp ko tak senyum blk.. paling kurang pon buat muka tak tau je.. kenapa perlu mencebik??????

owhhhh demmm.. agak2 kalau saya senyum balik kt org tu, die akan mintak add fesbuk saya tak??


No comments: