Thursday, October 28, 2010

pening kepala

tadik balik dr jengka ke kl.. drive sorg2... seriess penat wehhh... perjalanan arini mcm lambat sikit laa sbb aku berenti kt setiap rnr yg ada kecuali rnr bentong.. memula rnr temerloh isi minyak dgn top up touch n go.. tp kt situ taleh topup lak.. budus btoi...pastu ada vios cucuk2 aku... iskk nak kene dak vios ni.. apa lagi aku pon kasik beliau makan asap.. pastu beliau kejo... aku makin laju.... makin laju die kejo.. main lumba2 sampai aku rasa malas nak main da.. aku kasik die menang.. lagi pon aku nak masok rnr lanchang

so pegi laa rnr lanchang.. beli kuih kuping keling kesukaan.. series mmg sedappp.. tp kt situ terberenti lama sbb ada plak abam2 tentera kluar dr kete kebal.. kih kih kih.. so cuci mata laa kannn tgk abam2 tentera mcm cek2 bawah kete kebal tuh.. tah2 dorg nak tuko tayar kete kebal kut.. mana laa tau... selesai edisi mencuci mata ituh.. aku pon meneruskan perjalanan.. lepas tol karak jalan da berbengkang bengkok... so aku layan laa korner situ dgn tak sedar diri P tuh terpampang kt cermin kete... pastu tgh syok2 memecut dan layan korner (aku tekan 120km/j kt korner2 tuh) skali entah mcm mana aku terpotong laa sebuah wira puteh dr belah kiri.. kire aku berada di lorong paling slow.. pastu tgh sedap2 layan korner tuh aku terlaju dan terpotong beliau.. kire beliau terbakar laa dan beliau potong aku lak.. aku pon berapi lantas aku pon potong die balik dan kasik die makan asap.. hu hu hu..mencicit nak kejo bebbb.. sampai ke tol bentong aku menang..sbb aku bayo tol dulukkkk... kih kih kih.. pastu aku tanak kasik die bersedih hati.. maka aku pon biar die potong...

pastu masuk kl aku kembali bersupan santun... teringat lak baby aku ada tanda P... kih kih kih... tapi sampai skrg aku masih pening2 lalat.. gilak arhhh

Sunday, October 24, 2010

submit surat berenti....

aku mcm berkira2 nak submit surat meletakkan jawatan... kes yg terbaru adalah kes bawah ni... aku ada 2 bulan notis which is, aku harap aku dpt keje lain dlm masa 2 bulan ni...

Saturday, October 23, 2010

tensionnnn

aku kan mcm menyampah laa sikit kt sesetengah org ni kan...

bukan apa... die ni yg beria2 nak diet bagai, pegi laa diet.. buat apa nak sibuk2 paksa aku suh diet.. aku tanak diet laa wehhhh... pantang aku ckp lapo sikit.. mulelaaa haaa diet2, jangan makan... nak soh aku mampos ke kalo da seharian aku tak makan??? kalo aku nak makan byk sikit mulalah sibuk suh aku diet.. wehh kalo korg nak diet teruskan...aku tak halang.. tapi jangan halang aku drpd nak makan....huhuhu tension makkkkk........

Wednesday, October 20, 2010

merendek

kebestan ada baby adalah bulih merendek.. tingat zaman2 muda dulu merendek dgn kak fuza di keliling bandar oita masa beliau di dlm blues... eheheheh tadi merendek dgn dalilah selepas melantak kepok leko.. asalnyer nak g cucuk duit jek pong.. pastu dalilah ajak keliling kawasan umah die.. sbb die kata nampak satu merc tader bumbung dipandu oleh org muda berkopiah lalu..

so dgn penuh semangat kesukanan kitorg pon g usha kawasan perumahan itu.. drive giler slow... 5km/j... hahahaha lepas beberapa lorong.. barulaa nampak kete ituh.. auuww auuwww so sexy laaa.. buat the owner..but the car.. siap patah balik lak tuh.. hikkkssssss

well it is the best thing of being single.. bleh merendek around... dan flirting sana sini.. yupppiiii yuuuuu

Tuesday, October 19, 2010

bosan

eiiiiii title adalah tidak memberangsangkan.. hari ni adalah hari yg tidak produktif bagi aku... huhuhu

hurmm apa nak buat lepas ni.. basuh baju... pastu tgk tv... aku ekceli rimas duk umah sbb ada seko biawak pasir kt umah tuh.. menyampah btoi aku... series menyampah, malas carik keje dsb.. bodo bodo bodo.. hahahaha tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Saturday, October 16, 2010

boring

huhuuhu.. arini last aku keje.. pastu cuti 3 hari.. iskkk rabu ni ada interview kt british american tobacco plaks..ikutkan napsu malas nak g interview.. tp tahlaa.. g je laa lelong diri.. kut2 ada rezeki kt sana..

jauh di sudut ati aku tah napa tergedik2 sgt nak keje kt cyberjaya tuh... aku pon pelik sbb aku mcm looking forward sangat nak ke sana.. pelik btoi...

btw aku da dpt quotation dr org pulau.. quite pricey, tapi demi sebuah ketenangan nilai tuh sebenarnya adalah murah.. dlm ati ni plan nak ajak izzati yg baru pas pmr... tp kene bayo dabel.. mcm mahal plaks... hurmmmmm aku ok jek kalo jadik single backpacker.. cuma kalo rega sama jek baik ajak member... nnt kesunyian laa kalo kene amek gambo sorg2.. hahahahah

cepat laa ujung bulan.. miskin giler ni...

Friday, October 15, 2010

blog lama ditaip kembali

okehhh.. pengumuman khusus utk kalian2 di sana.. blog ini kembali ditoreh... da lama tader update dr sana.. eheheh mcm tamak haloba jek kannn buat 2 blog.. tp biarlaa.. da tua2 ni shoulders to cry on pon tak brape nak ada.. kepada blog laa isi hati ini kucurahkan

wishlist






setelah setahun menghambakan diri kepada HP ini maka ujung bulan ini adalah waktunya untuk aku reward diri sendiri... dengan segala sukacitanya aku menyenaraikan hadiah2 yg mungkin akan aku beri kepada diri sendiri sempena anniversary ini...






cuba kengkawan yg akses limited ini membuat undian kepada hadiah apakah yg aku akan kasik kpd diri sendiri.. sapa yg undi betul, akan dibelanja peha ayam goreng yg enak buatan sendiri...






1)





yeaayy.. aku mmg nak sgt blackberry ni.. iskk mmg pojaan hati laaa ni... aku bukan gadget mania punyer org.. tp aku nak blackberry sebagai hadiah anniversary ini



2)


percutian di pulau.. yg ni masalah sikit.. sebab... tader member nak pegi.. hukhukhuk... agak pricey laaa percutian ini.. tp aku mmg meleleh2 elior nak pegi ke pulau ini... aduiiyaiii nak lepakkkk selepak2nyer tanpa gangguan.. nak rileks.. nak tan kan kulit yg sedia itam ini.. owhhhhh


3)


yeahh beg tangan jurulatih... iskk mmg idaman setiap insang laaa... aku curik dr blog catchthatcoach... tapi skrg ni tader laa berapa idamkan sgt.. sbb aku da tibai beg tangan yg tader jenama dr angah aku.. so ni kire wishlist geli2 laaaa...

ekceli ada lagi beberapa wishlist.. nnt aku senaraikan ye.. kalian silalah vote.. undi anda adalah tak rahsia

Thursday, October 14, 2010

stalker

aku tension btoi laa... hihihi tension dgn diri sendiri.. aku duk ckp.. udah2 laa tuh jadik stalker kpd faveret boy aku tuh... beliau bukannyer best pon.. da laa kerek nak mampus... tak kacak langsung... eii pendek kata mmg tah hape2 laaa... tp asal aku mcm suke nak usha fesbuk die.... pastu mcm keep stalking him all the times... pastu mcm usha pompuan2 yg komen kt fb die dsb.. mcm sial jek kan?? bukan die yg sial....tp aku....

eii ni mode nak marah kt diri sendiri... udah2 laa tuh jaja eakk.. jgn amek tau pasal die... OKEHHHH... jaja budak baik kann?? jaja da besau kann???? jom makan eskrem jom... ehh lupa..kene pose

mari membuat eksperimen

eheheh dikala keboringan melanda timbullah idea untuk membuat perkara2 giler
aku da berjaya tak on fesbuk selama seminggu... iskkkk menggeletar jari jemari ku nk jengah fesbuk.. padahal bukan best sgt pon...tah hape yg kemaruk sgt dgn fesbuk pon aku tatau...

so skrg ni.. mari kiter cuba diet selama seminggu plaks.. bermula esok, sbb tadik da melantak nasik hayam... skrg mari gugel cara diet yg mudah.. terjumpa ini.. so meh tempek kt blog utk peringatan

kalau yang lain-lain nak cuba pun boleh, saya dapat tips nie from Slimming Programme yang saya ambik...memang berkesan...
pagi - air secawan + sosej (1 atau 2)
tengahari - tomyam ayam (tanpa lemak)/paprik ayam (tanpa nasi)/yong tau foo -
malam (before 7:00) - sama cam tengahari...
kalau U all tak percaya, cubalah dulu...kalau boleh maintain for 14 days macam yang saya cakap nie, guarantee you boleh turun...saya dah cuba for 5 days...saya turun 3 kilo...tapi lepas tu tak tahanlah.
syarat nya : tak boleh makan nasi, mee, biskut, roti, buah-buah yang berkalori tinggi cam pisang, oren, tembikai, papaya...epal, pear tu bolehlah.
kalau treatment from clinic tu pulak, lunch makan ubat. tak boleh makan apa-apa langsung. tapi kalau slimming programme yang saya buat, boleh makan.
cubalah....


haaaa.... jom cuba jom jom jomm.. hik hik hik