Thursday, October 28, 2010
pening kepala
so pegi laa rnr lanchang.. beli kuih kuping keling kesukaan.. series mmg sedappp.. tp kt situ terberenti lama sbb ada plak abam2 tentera kluar dr kete kebal.. kih kih kih.. so cuci mata laa kannn tgk abam2 tentera mcm cek2 bawah kete kebal tuh.. tah2 dorg nak tuko tayar kete kebal kut.. mana laa tau... selesai edisi mencuci mata ituh.. aku pon meneruskan perjalanan.. lepas tol karak jalan da berbengkang bengkok... so aku layan laa korner situ dgn tak sedar diri P tuh terpampang kt cermin kete... pastu tgh syok2 memecut dan layan korner (aku tekan 120km/j kt korner2 tuh) skali entah mcm mana aku terpotong laa sebuah wira puteh dr belah kiri.. kire aku berada di lorong paling slow.. pastu tgh sedap2 layan korner tuh aku terlaju dan terpotong beliau.. kire beliau terbakar laa dan beliau potong aku lak.. aku pon berapi lantas aku pon potong die balik dan kasik die makan asap.. hu hu hu..mencicit nak kejo bebbb.. sampai ke tol bentong aku menang..sbb aku bayo tol dulukkkk... kih kih kih.. pastu aku tanak kasik die bersedih hati.. maka aku pon biar die potong...
pastu masuk kl aku kembali bersupan santun... teringat lak baby aku ada tanda P... kih kih kih... tapi sampai skrg aku masih pening2 lalat.. gilak arhhh
Sunday, October 24, 2010
submit surat berenti....
Saturday, October 23, 2010
tensionnnn
bukan apa... die ni yg beria2 nak diet bagai, pegi laa diet.. buat apa nak sibuk2 paksa aku suh diet.. aku tanak diet laa wehhhh... pantang aku ckp lapo sikit.. mulelaaa haaa diet2, jangan makan... nak soh aku mampos ke kalo da seharian aku tak makan??? kalo aku nak makan byk sikit mulalah sibuk suh aku diet.. wehh kalo korg nak diet teruskan...aku tak halang.. tapi jangan halang aku drpd nak makan....huhuhu tension makkkkk........
Wednesday, October 20, 2010
merendek
so dgn penuh semangat kesukanan kitorg pon g usha kawasan perumahan itu.. drive giler slow... 5km/j... hahahaha lepas beberapa lorong.. barulaa nampak kete ituh.. auuww auuwww so sexy laaa.. buat the owner..but the car.. siap patah balik lak tuh.. hikkkssssss
well it is the best thing of being single.. bleh merendek around... dan flirting sana sini.. yupppiiii yuuuuu
Tuesday, October 19, 2010
bosan
hurmm apa nak buat lepas ni.. basuh baju... pastu tgk tv... aku ekceli rimas duk umah sbb ada seko biawak pasir kt umah tuh.. menyampah btoi aku... series menyampah, malas carik keje dsb.. bodo bodo bodo.. hahahaha tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Saturday, October 16, 2010
boring
jauh di sudut ati aku tah napa tergedik2 sgt nak keje kt cyberjaya tuh... aku pon pelik sbb aku mcm looking forward sangat nak ke sana.. pelik btoi...
btw aku da dpt quotation dr org pulau.. quite pricey, tapi demi sebuah ketenangan nilai tuh sebenarnya adalah murah.. dlm ati ni plan nak ajak izzati yg baru pas pmr... tp kene bayo dabel.. mcm mahal plaks... hurmmmmm aku ok jek kalo jadik single backpacker.. cuma kalo rega sama jek baik ajak member... nnt kesunyian laa kalo kene amek gambo sorg2.. hahahahah
cepat laa ujung bulan.. miskin giler ni...
Friday, October 15, 2010
blog lama ditaip kembali
wishlist

yeaayy.. aku mmg nak sgt blackberry ni.. iskk mmg pojaan hati laaa ni... aku bukan gadget mania punyer org.. tp aku nak blackberry sebagai hadiah anniversary ini
2)
percutian di pulau.. yg ni masalah sikit.. sebab... tader member nak pegi.. hukhukhuk... agak pricey laaa percutian ini.. tp aku mmg meleleh2 elior nak pegi ke pulau ini... aduiiyaiii nak lepakkkk selepak2nyer tanpa gangguan.. nak rileks.. nak tan kan kulit yg sedia itam ini.. owhhhhh
3)
yeahh beg tangan jurulatih... iskk mmg idaman setiap insang laaa... aku curik dr blog catchthatcoach... tapi skrg ni tader laa berapa idamkan sgt.. sbb aku da tibai beg tangan yg tader jenama dr angah aku.. so ni kire wishlist geli2 laaaa...
ekceli ada lagi beberapa wishlist.. nnt aku senaraikan ye.. kalian silalah vote.. undi anda adalah tak rahsia
Thursday, October 14, 2010
stalker
eii ni mode nak marah kt diri sendiri... udah2 laa tuh jaja eakk.. jgn amek tau pasal die... OKEHHHH... jaja budak baik kann?? jaja da besau kann???? jom makan eskrem jom... ehh lupa..kene pose
mari membuat eksperimen
aku da berjaya tak on fesbuk selama seminggu... iskkkk menggeletar jari jemari ku nk jengah fesbuk.. padahal bukan best sgt pon...tah hape yg kemaruk sgt dgn fesbuk pon aku tatau...
so skrg ni.. mari kiter cuba diet selama seminggu plaks.. bermula esok, sbb tadik da melantak nasik hayam... skrg mari gugel cara diet yg mudah.. terjumpa ini.. so meh tempek kt blog utk peringatan
kalau yang lain-lain nak cuba pun boleh, saya dapat tips nie from Slimming Programme yang saya ambik...memang berkesan...
pagi - air secawan + sosej (1 atau 2)
tengahari - tomyam ayam (tanpa lemak)/paprik ayam (tanpa nasi)/yong tau foo -
malam (before 7:00) - sama cam tengahari...
kalau U all tak percaya, cubalah dulu...kalau boleh maintain for 14 days macam yang saya cakap nie, guarantee you boleh turun...saya dah cuba for 5 days...saya turun 3 kilo...tapi lepas tu tak tahanlah.
syarat nya : tak boleh makan nasi, mee, biskut, roti, buah-buah yang berkalori tinggi cam pisang, oren, tembikai, papaya...epal, pear tu bolehlah.
kalau treatment from clinic tu pulak, lunch makan ubat. tak boleh makan apa-apa langsung. tapi kalau slimming programme yang saya buat, boleh makan.
cubalah....
haaaa.... jom cuba jom jom jomm.. hik hik hik