Friday, October 15, 2010

wishlist






setelah setahun menghambakan diri kepada HP ini maka ujung bulan ini adalah waktunya untuk aku reward diri sendiri... dengan segala sukacitanya aku menyenaraikan hadiah2 yg mungkin akan aku beri kepada diri sendiri sempena anniversary ini...






cuba kengkawan yg akses limited ini membuat undian kepada hadiah apakah yg aku akan kasik kpd diri sendiri.. sapa yg undi betul, akan dibelanja peha ayam goreng yg enak buatan sendiri...






1)





yeaayy.. aku mmg nak sgt blackberry ni.. iskk mmg pojaan hati laaa ni... aku bukan gadget mania punyer org.. tp aku nak blackberry sebagai hadiah anniversary ini



2)


percutian di pulau.. yg ni masalah sikit.. sebab... tader member nak pegi.. hukhukhuk... agak pricey laaa percutian ini.. tp aku mmg meleleh2 elior nak pegi ke pulau ini... aduiiyaiii nak lepakkkk selepak2nyer tanpa gangguan.. nak rileks.. nak tan kan kulit yg sedia itam ini.. owhhhhh


3)


yeahh beg tangan jurulatih... iskk mmg idaman setiap insang laaa... aku curik dr blog catchthatcoach... tapi skrg ni tader laa berapa idamkan sgt.. sbb aku da tibai beg tangan yg tader jenama dr angah aku.. so ni kire wishlist geli2 laaaa...

ekceli ada lagi beberapa wishlist.. nnt aku senaraikan ye.. kalian silalah vote.. undi anda adalah tak rahsia

1 comment:

fuza said...

vote g bercuti kat pulau.WHY?Mono yori omoide da yonnnnn~hehehehe