Thursday, October 28, 2010

pening kepala

tadik balik dr jengka ke kl.. drive sorg2... seriess penat wehhh... perjalanan arini mcm lambat sikit laa sbb aku berenti kt setiap rnr yg ada kecuali rnr bentong.. memula rnr temerloh isi minyak dgn top up touch n go.. tp kt situ taleh topup lak.. budus btoi...pastu ada vios cucuk2 aku... iskk nak kene dak vios ni.. apa lagi aku pon kasik beliau makan asap.. pastu beliau kejo... aku makin laju.... makin laju die kejo.. main lumba2 sampai aku rasa malas nak main da.. aku kasik die menang.. lagi pon aku nak masok rnr lanchang

so pegi laa rnr lanchang.. beli kuih kuping keling kesukaan.. series mmg sedappp.. tp kt situ terberenti lama sbb ada plak abam2 tentera kluar dr kete kebal.. kih kih kih.. so cuci mata laa kannn tgk abam2 tentera mcm cek2 bawah kete kebal tuh.. tah2 dorg nak tuko tayar kete kebal kut.. mana laa tau... selesai edisi mencuci mata ituh.. aku pon meneruskan perjalanan.. lepas tol karak jalan da berbengkang bengkok... so aku layan laa korner situ dgn tak sedar diri P tuh terpampang kt cermin kete... pastu tgh syok2 memecut dan layan korner (aku tekan 120km/j kt korner2 tuh) skali entah mcm mana aku terpotong laa sebuah wira puteh dr belah kiri.. kire aku berada di lorong paling slow.. pastu tgh sedap2 layan korner tuh aku terlaju dan terpotong beliau.. kire beliau terbakar laa dan beliau potong aku lak.. aku pon berapi lantas aku pon potong die balik dan kasik die makan asap.. hu hu hu..mencicit nak kejo bebbb.. sampai ke tol bentong aku menang..sbb aku bayo tol dulukkkk... kih kih kih.. pastu aku tanak kasik die bersedih hati.. maka aku pon biar die potong...

pastu masuk kl aku kembali bersupan santun... teringat lak baby aku ada tanda P... kih kih kih... tapi sampai skrg aku masih pening2 lalat.. gilak arhhh

No comments: