Saturday, October 16, 2010

boring

huhuuhu.. arini last aku keje.. pastu cuti 3 hari.. iskkk rabu ni ada interview kt british american tobacco plaks..ikutkan napsu malas nak g interview.. tp tahlaa.. g je laa lelong diri.. kut2 ada rezeki kt sana..

jauh di sudut ati aku tah napa tergedik2 sgt nak keje kt cyberjaya tuh... aku pon pelik sbb aku mcm looking forward sangat nak ke sana.. pelik btoi...

btw aku da dpt quotation dr org pulau.. quite pricey, tapi demi sebuah ketenangan nilai tuh sebenarnya adalah murah.. dlm ati ni plan nak ajak izzati yg baru pas pmr... tp kene bayo dabel.. mcm mahal plaks... hurmmmmm aku ok jek kalo jadik single backpacker.. cuma kalo rega sama jek baik ajak member... nnt kesunyian laa kalo kene amek gambo sorg2.. hahahahah

cepat laa ujung bulan.. miskin giler ni...

No comments: