Thursday, October 14, 2010

mari membuat eksperimen

eheheh dikala keboringan melanda timbullah idea untuk membuat perkara2 giler
aku da berjaya tak on fesbuk selama seminggu... iskkkk menggeletar jari jemari ku nk jengah fesbuk.. padahal bukan best sgt pon...tah hape yg kemaruk sgt dgn fesbuk pon aku tatau...

so skrg ni.. mari kiter cuba diet selama seminggu plaks.. bermula esok, sbb tadik da melantak nasik hayam... skrg mari gugel cara diet yg mudah.. terjumpa ini.. so meh tempek kt blog utk peringatan

kalau yang lain-lain nak cuba pun boleh, saya dapat tips nie from Slimming Programme yang saya ambik...memang berkesan...
pagi - air secawan + sosej (1 atau 2)
tengahari - tomyam ayam (tanpa lemak)/paprik ayam (tanpa nasi)/yong tau foo -
malam (before 7:00) - sama cam tengahari...
kalau U all tak percaya, cubalah dulu...kalau boleh maintain for 14 days macam yang saya cakap nie, guarantee you boleh turun...saya dah cuba for 5 days...saya turun 3 kilo...tapi lepas tu tak tahanlah.
syarat nya : tak boleh makan nasi, mee, biskut, roti, buah-buah yang berkalori tinggi cam pisang, oren, tembikai, papaya...epal, pear tu bolehlah.
kalau treatment from clinic tu pulak, lunch makan ubat. tak boleh makan apa-apa langsung. tapi kalau slimming programme yang saya buat, boleh makan.
cubalah....


haaaa.... jom cuba jom jom jomm.. hik hik hik

No comments: