Tuesday, December 16, 2008

mental illness

semlm aku dicuci bersih2 oleh chor dgn bawang.. huwahahahahah... yappa aku ada mental illness.. tapi syok gak kene cuci ni.. baru aku tau bahagian lain dlm diri budak berdua tuh..hikksss..

ada btoinyer gak apa yg dorg ckp tuh..... cuma biler kene fire setepek panas gakkk... tapi takpelaa dorg ckp utk kebaikan aku gak kan...

tapi satu ayat chor yg btoi2 kene setepet kat batang idung aku
apaaa erkk ayat dia..lupa da susunan nya..
tapi aku dgr tuh aku terkesima...

adakahh aku begitu telus sampai chor bleh mengecamnya.......................

maaa at least aku ada perkara yg aku bleh fikirkan..... selain drpd berfikir menjadi krismas kek...

*****************************************

betsuno hanashi dakedo...
patut kah aku bukak blog aku kt public balik....

No comments: