Monday, December 1, 2008

life is wonderful

baca blog cik model ini dan kakaknya ada buat list kenapa saya bersyukur...jadi mcm teringin gak nak buat list kenapa saya bersyukur....

1) saya bersyukur dilahirkan dlm islam, eheks tuh mmg sumer org bersyukurkan
2) saya bersyukur kerana semlm abah saya da sambut besdei ke 54 dengan gembira
3) saya bersyukur kerana bernama siti hajar.. buatnyer kalo saya bernama siti payung tak ke haru...
4) saya bersyukur dikelilingi kawan2 yg terbestest
5) saya bersyukur kerana sek men tinggi saya sangat best.... sumer org jeles kalo dgr citer pasal sek men tinggi saya..
6) saya bersyukur kerana berada di oita..walaupun ada masanya saya menyesal saya berada disini
7) saya bersyukur kelmarin saya g berurut..walaupun ianya mengakibatkan semlm seharian saya terlantar kesakitan sendi..
8) saya bersyukur sbb masih jomblo... tayah susah2 nak terikat di sana sini.. i`m free...
9) saya bersyukur kerana ditimpa pelbagai masalah.. kerana dr situ saya belajar utk memperbaiki diri
10) saya bersyukur saya ada canon ixy yg baru... perasaan memiliki canon tuh sama spt perasaan memiliki sorg pakwe...
11)saya bersyukur saya suke berblog kerana saya bleh menaip apa yg saya mahu di blog..dan saya gembira bila org msg saya tanya mana entry baru.. ini menandakan ada gak org yg sudi nak bazir masa membaca apa yg saya taip ini..
12) saya bersyukur saya sihat rohani jasmani jiwa raga bakul....
13)saya bersyukur saya suka amek gambo dan bergambo....sharing the bestest moment dgn org yg bestt..
14) saya bersyukur saya terpaksa buat keje part time..jadi saya tidak boleh mengalami sad syndrome kerana terpaksa kuar bekerja...
15) saya bersyukur kerana zufar paksa saya tgk performance die jumaat ni.. mungkin saya akan bergembira disana...
16)saya bersyukur kuarge saya tak pernah nak push2 paksa2 saya berkapel suh carik laki dsb.. jadi saya tidak langsung mengalami tekanan dlm hal ini.. alhamdulillah..
17) saya bersyukur mengenali ramai kawan2 chatting di sahabatroom dan kl10... mereka membuatkan hidup saya meriah dan berwarna warni...
18) saya bersyukur kerana saya masih mampu mengucapkan alhamdulillah.. syukur di atas kurniaan-Nya
19) saya bersyukur kerana saya masih ada perasaan malu yg menebal yg tidak disedari sapa2.... kerana sekiranya saya malu utk berkongsi cerita.. saya akan menafikan tembakan bertubi2 dari mereka yg expert.. dan akan berusaha mengubah citer.. selepas beberapa bulan baru saya berani nak citer blk
20) saya bersyukur kerana anda masih tetap berusaha menyelami list senarai kesyukuran saya ini.. tahniah.. andalah pembaca yg hebat...

dan marilah kita ucapkan ALHAMDULILLAH bersama2...

No comments: