Saturday, March 6, 2010

mak datang kl

arini mak dtg kl... bawak atuk skali..nak buat pemeriksaan mata.. atuk bising mata die kabur..arini mak abah anto aku pi keje... maknanya aku kene mekap dan berlawa2an ke tempat keje.. kalo tak rabak tinge aku kene bebel kt mak aku.. kak noor sampai2 jek terus bulatkan bijik mata kt aku... hihihi...arini muka terlebey kaler laaa...

pepagi da ujan..sejuk btoiiii... rasa mcm tanak pi keje..tp maleh gak nak nganga kt spital mata tuh... atuk da 7X (0<=X<=9).. ckp pon da mcm nyanyuk2 sikit.. hehehe kene sabooo jekk laa dgr die bebel... abah aku pon da tua gak.. pastu cepat kecik ati biler atuk ckp merapu2... haishhhh nak buat lagu mana... org tua.. aku nnt pon tatau laa cemana nnt..

aku kabo kt mak..nak bawak moto g keje pas dpt L nnt...tampal jek L dpn blakang pastu nak merempit.. menjuih bibir mak aku..die ckp jgn ngade2.. huhhh terbakar btoi semangat juang minah rempit... tp nnt tgk laa...aku cilok moto adik aku bawak dr kl ke jengka.. hahaha mau terkengkang nnt sampai jengka.. tanak2....

boring laa kene keje hari sabtu nii.. ngantokkkkkk

No comments: