Wednesday, March 10, 2010

tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pula tempat tergolek

saya baru bukak vclip yg fuza sensei buat utk kelas nyer.. saya bencikan video clip itu... tak sukee (tp da ulang dekat 5 kali da ni)

video clip terbabit telah menerbitkan rasa rindu yg tidak bertepi terhadap nihon... nankaa... 1nen sei kara 6 nen sei made no koto omoidashite shimatta... mata ano tokoro ni ikitai yooo..mas sokmo tanya, akak tak rasa nak balik nihon ke?? saya akan menjawab dengan lajunya, tanak... tapi hari ini ego saya tercalar.. kerana perasaan saya terbuai untuk kembali ke sana.. bukan untuk menetap di sana... tapi nak menjejak kembali tempat2 yg saya kunjungi.. yg sebati dgn diri ini selama 6 tahun ini..

tapi,
segalanya saya perlu kenang dlm masa skejap sahaja... kerana ini masanya untuk saya mencipta kenangan baru.. agar 10 tahun akan datang saya akan tersenyum dan mengalirkan air mata gembira mengenang kenangan yg saya akan cipta mulai hari ini...


berusahalahhhh

No comments: