Monday, March 1, 2010

sekelas dengan selebriti

hari ini saya ada kelas...hehehhehe kelas apa?? biarlah rahsia... tetapi kelas saya dihadiri oleh sorg selebriti tanahair... dannnnnn yg bestnyer...hahahahhaha kitorg yg sekelas ini tak perasan pon beliau sorg selebriti.. tgh syok2 tuh.. heheh cekgu ckp.. beliau adalah selebriti.. so kitorg pon mcm.... owhh ok...

hihihihi..tapi tader sapa buat jakun amek gambo ke amek sign ke... yg ngengada dan kekwat adalah cekgu... sibuk dok mingle dgn selebriti tuh...kekwat btoi laa cekgu tuh.. aku rasa selebriti2 ni.. yg lebih kekwatnyer adalah dayang2 pengiring jek.. yg lain ok jekkkk kutttt...

tp aku tak minat seleb ni..sbb..hhehhehe aku lebih minat ex bf beliau yg dgr2 nyer nak saman beliau..... (skrg anda tau sapakah seleb terbabit kan??)

No comments: